Запитай юриста

Головна » FAQ Додати питання ]

чи має право відділ освіти видати довідку на отримання пільг особі яка працювала медичним працівником у сільській місцевості лише рік , а до того 10 років медичним працівником у місті , так як у законі вказується що така особа повинна мати відповідний стаж не менше 3 роки , і що означає в даному випадку слово відповідний

Доброго дня!

Згідно Наказу№341/651/619/769 Мііністерств праці, освіти, здоров"я, культури України від   13.09.2006 " Про затвердження Порядку забезпечення працівників бюджетних
 установ (закладів) безплатним користуванням житлом з опаленням і освітленням відповідно до пункту "ї" частини першої статті 77 Основ законодавства України про охорону здоров'я, частини п’ятої статті 29 Закону України "Про культуру", абзацу першого частини четвертої статті 57 Закону України "Про освіту" п.2:

 пенсіонери,  які раніше працювали педагогічними, медичними та фармацевтичними  працівниками  у  сільській  місцевості  і селищах міського   типу,  проживають  у  таких  населених  пунктах,  мають відповідний стаж роботи не менше трьох років і на момент виходу на пенсію    працювали   на   посадах   педагогічних,   медичних   та
фармацевтичних  працівників.

Відповідний стаж роботи- стаж роботи на посаді, що надає право на пільги.

Тому дії відділу освіти щодо видачі довідки були неправомірними і підлягають оскарженню.

Добавил: Альона

Чи можливо приватизувати літну кухню селі? Які потрібні документи?

Доброго дня!

Незрозуміле питання: Приватизація літньої кужні?

Приватизації підлягаєть тільки житлові приміщення, які знаходяться в комунальній або державній власності. Літня кухня не є житловим прміщенням. Це господарська будівля.

Добавил: Ірина

Добрый день. Возник вопрос, как оформить право на транспортное средство , приобретенное по результатам системы электронных торгов арестованного имущества? Заранее спасибо.

Доброго дня!

Після закінчення електронних торгів на Веб-сайті відображаються відомості про їх завершення. Система автоматично формує і розміщує на Веб-сайті протокол електронних торгів по лоту в день проведення таких електронних торгів або не пізніше наступного робочого дня. В протоколі відображається інформація про дату і час початку та завершення електронних торгів, реєстраційному номері і назві лота, стартовою і продажною ціною лота, цінові пропозиції учасників; сума сплаченого гарантійного внеску; відомості про переможця електронних торгів (унікальний реєстраційний номер учасника, який під час електронних торгів запропонував найбільш високу ціну); та інші дані. Система в день проведення електронних торгів або не пізніше наступного робочого дня розміщує аналогічний протокол електронних торгів по лоту з повною інформацією про переможця електронних торгів в Особистому кабінеті переможця. Зі свого Особистого кабінету переможець роздруковує Протокол, підписує і передає Організатору засобами зв'язку на поштову адресу останнього. А в разі підписання протоколу за допомогою електронного цифрового підпису протокол направляється переможцем з Особистого кабінету на електронну адресу Організатора.

У разі продажу предмета іпотеки, копія протоколу направляється Організатором іпотекодавцю.

На підставі копії протоколу переможець електронних торгів протягом десяти банківських днів з дня підписання протоколу здійснює розрахунки за придбане на електронних торгах майно. Після повного розрахунку переможцем за придбане майно на підставі протоколу про проведення електронних торгів та копій документів, що підтверджують розрахунок за придбане майно, державний виконавець протягом п'яти робочих днів складає акт про проведення електронних торгів або акт про реалізацію предмета іпотеки. Після затвердження зазначених актів державний виконавець виносить постанову про зняття арешту з придбаного майна.

Акт про проведення електронних торгів є документом, підтверджуючим виникнення права власності на придбане майно, а в разі придбання нерухомого майна документом, підтверджуючим виникнення права власності на придбане майно, є свідоцтво про придбання нерухомого майна з прилюдних торгів, яке видається нотаріусом на підставі акта про проведення електронних торгів.

Добавил: Алексей

Добрий день! Робочий гуртожиток ще не передали територіальній громаді. Підприємство, у якого на балансі гуртожиток, звільнило весь обслуговуючий персонал. Комендант повідомила мешканців в усній формі про звільнення персоналу. Ми тепер самі по собі, але за проживання оплачуємо ту ж саму суму коштів на розрахунковий рахунок балансоутримувача гуртожитку. Запитання: чи маємо ми, мешканці гуртожитку( згідно Закону про приватизацію гуртожитків, зареєстровані та проживаємо більше 5-ти років), право зареєструвати Домовий комітет ( Рада гуртожитку створена на Загальних зборах з веденнями протоколів) у райвиконкомі міста. Дякую.

Доброго дня!

Будинковий комітет (БК) - це орган самоорганізації населення (ОСН), створений на території одного дому / декількох будинків. Будинковий комітет як орган самоорганізації населення, входить в систему місцевого самоврядування, інакше кажучи, є владою на своєму мікро-рівні в домі / мікрорайоні. Не треба плутати БК з об"єднанням співвласників багатоквартирних будинків (ОСББ), оскільки останнє може обслуговувати будинок тільки за свій рахунок. А функції БК - реалізація контрольних та адміністративних повноважень по відношенню до комунальних служб. Діяльність БК регламентується Конституцією України, Законом України «Про органи самоорганізації населення», Законом України «Про місцеве самоврядування», Статутом територіальної громади міста. Будинковий комітет очолюють голова і секретар, обрані самими мешканцями будинку на зборах. Ініціаторами проведення зборів з організації будинкового комітету можуть бути ініціативна група, старші по будинку і під'їзду, а також орган територіального громадського самоврядування. Збори скликаються жителями одного будинку або групи будинків. У зборах мають право брати участь громадяни зареєстровані за місцем проживання та досягли 18-ти річного віку.

Перше, що необхідно для створення будинкового комітету, - це згода не менше половини жителів будинку мають право голосу (тобто досягли 18 років). Друге - напрямок до районної ради повідомлення про проведення зборів мешканців будинку (не пізніше ніж за 10 днів). Обов'язково вказати мету зборів - створення органу самоорганізації населення БК. Третє - проведення зборів на якому необхідно:

* Прийняти рішення про створення БК;
* Вибрати голови, заступника голови, секретаря та членів БК;
* Затвердити спосіб легалізації БК;
* Затвердити Положення;
* Вибрати ініціативну групу для реєстрації БК.
* За результатами зборів скласти:
* Протокол зборів,
* Список учасників зборів.

Ініціативній групі подати до районної ради заяву про створення БК, до якої додати протокол зборів та список учасників. Далі районна рада на сесії приймає рішення про надання дозволу на створення БК. Хочу зауважити, що БК можна зареєструвати як юридична особа. Для цього необхідно зареєструвати його в усіх державних органах. Це питання, на жаль, роками залишається без відповіді. Хоча вихід з цього тупика все-таки є. Що не банально це звучить - він в самоорганізації нас же самих, тобто жителів.

Про об'єднання власників багатоквартирних будинків (ОСББ) чули вже всі, хоча цей шлях дуже складний і відповідальний для жителів багатоквартирного будинку. Інший варіант наведення порядку в будинку - це створення, офіційного БК, який є представницьким органом влади і має право контролювати ЖЕК, комунальні служби та інші підприємства, що надають послуги населенню.

Голові БК, як правило, необхідно надати в ЖЕК:

* Заява про намір здійснювати контроль за наданням послуг;
* Довідку про реєстрацію БК.


Факт надання послуг підтверджується актом виконаних робіт з утримання будинків, споруд та прибудинкових територій, підписаним представником ЖЕК і представником БК.
Говорячи про переваги БК, то згідно ст. 14 ЗУ «Про органи самоорганізації населення» мають власні та делеговані повноваження.

Найбільший інтерес серед повноважень БК представляють наступні:

* Представляти разом з депутатами інтереси жителів будинку у міській раді
* Вносити в установленому порядку пропозиції до проектів та міським програмам соціально-економічного та культурного розвитку міста,
* Здійснювати контроль за якістю надаваних житлово-комунальних послуг громадянам, які проживають в житлових будинках на території діяльності БК, а також контролювати якість проведення в цих будинках ремонтних робот і т.п.

Уже ці повноваження наділяють БК офіційним статусом представляти інтереси всіх жителів і являють можливість вимагати, наприклад від ЖЕКу, якісного обслуговування будинку. Крім того, міська рада може делегувати будинковому комітету деякі свої повноваження. Наприклад, право узгодження з ним на переведення житлових приміщень в нежитлові, оренда, розміщення на прибудинковій території об'єктів торгівлі та т.п.

Добавил: Тетяна (Tamy)

Чи має право здійснювати догляд за перестарілим особа, яка не зареєстрована у тому ж населеному пункті? Якщо так, то які потрібні документи для оформлення?

Доброго дня!

Так, можна.

У вигляді патронажного поручительства опікунство над престарілими людьми ви можете оформити в тому випадку, якщо вони не страждають певними психічними розладами, а просто є немічними і нездатними доглядати за собою самостійно. Оформити таке опікунство можна тільки при наявності заяви від самої людини, що підтверджує, що він згоден на те, щоб за ним здійснювався догляд. Відмовитися від опіки старезний людина може в будь-який час, також написавши відповідну заяву.

Для того щоб оформити опікунство над престарілими людьми у формі патронажного піклування, зберіть всі необхідні для цього документи, а саме: заява від старого людини, заява від вас, ваш паспорт та його копію, акт обстеження вашого житла. Знадобиться і медичний висновок про ваш стан здоров’я, а також характеристика з вашого місця проживання і роботи. Зібрані документи надайте до органу опіки.

Якщо старі люди, над якими ви хочете оформити опікунство, не є вашими батьками, вам необхідно буде пред’явити в орган опіки завірений у нотаріуса дозвіл дітей пенсіонерів на здійснення патронажного поручительства.

Для оформлення повного опікунства над престарілими людьми, крім заяви, вам необхідно буде надати в органи опіки висновок медико-психіатричної комісії, яке підтверджує неосудність пенсіонерів.

Визнати людину недієздатною і призначити йому опікунів може тільки Арбітражний суд. У нього-то вам і слід звернутися після відвідин органів опіки. Суд може відмовити вам в опікунство і визначити старого людини в психіатричну клініку або соціальна установа, в якому за ним і буде здійснюватися догляд.
   Документи  які потрібні для оформлення компенсації непрацюючій особі, яка доглядає за інвалідом І групи, а також престарілим, який досяг 80-річного віку?
1.Паспорт, ідентифікаційний номер.

2.Паспорт, ідентифікаційний номер особи, яка потребує догляду.

3.Довідка МСЕК інваліда 1 групи

4.Довідка з ЦЗ, що заявник на обліку не перебуває.

5.Довідка органу державної податкової служби про те, що заявник не займається підприємницькою діяльністю, і про відсутність даних про доходи цієї особи.

6.Копія та оригінал трудової книжки заявника.

7. Рахунок банку

Добавил: Ганна Тимків

Добрий вечір.Скажіть будь-ласка,якщо мені по заповіту належить половина паю,чи можу я її перезаписати,чи продати?Дякую за відповідь.

Доброго дня!
Після прийняття спадщини та оформлення свідоцтва про право власності Ви маєте право розпоряжатися своєю власністю на власний розсуд.
Але згідно п.15 Перехідних положень Земельного кодексу України:
15. До набрання чинності законами України про державний
земельний кадастр та про ринок земель не допускається:

а) купівля-продаж земельних ділянок сільськогосподарського
призначення державної та комунальної власності, крім вилучення
(викупу) їх для суспільних потреб; { Підпункт "а" пункту 15 в
редакції Закону N 309-VI ( 309-17 ) від 03.06.2008 }

б) купівля-продаж або іншим способом відчуження земельних
ділянок і зміна цільового призначення (використання) земельних
ділянок, які перебувають у власності громадян та юридичних осіб
для ведення товарного сільськогосподарського виробництва,
земельних ділянок, виділених в натурі (на місцевості) власникам
земельних часток (паїв) для ведення особистого селянського
господарства, а також земельних часток (паїв), крім передачі їх у
спадщину, обміну земельної ділянки на іншу земельну ділянку
відповідно до закону та вилучення (викупу) земельних ділянок для
суспільних потреб.

Купівля-продаж або іншим способом відчуження земельних
ділянок та земельних часток (паїв), визначених підпунктами "а" та
"б" цього пункту, запроваджується за умови набрання чинності
законами України про державний земельний кадастр та про ринок
земель, визначивши особливості обігу земель державної та
комунальної власності і земель товарного сільськогосподарського
виробництва. { Абзац другий підпункту "б" пункту 15 розділу X із
змінами, внесеними згідно із Законом N 107-VI ( 107-17 ) від
28.12.2007 - зміну визнано неконституційною згідно з Рішенням
Конституційного Суду N 10-рп/2008 ( v010p710-08 ) від 22.05.2008;
в редакції Закону N 309-VI ( 309-17 ) від 03.06.2008 }

Угоди (у тому числі довіреності), укладені під час дії
заборони на купівлю-продаж або іншим способом відчуження земельних
ділянок та земельних часток (паїв), визначених підпунктами "а" та
"б" цього пункту, в частині їх купівлі-продажу та іншим способом
відчуження, а так само в частині передачі прав на відчуження цих
земельних ділянок та земельних часток (паїв) на майбутнє є
недійсними з моменту їх укладення (посвідчення).

Добавил: Оксана

Якщо чоловік є ветеран праці УМВС і він помер. В нього лишається дружина яка працює і має мініиальний зарплату чи лишаються в неї пільги на комунальні послуги?

Доброго дня!

Так, вдови ветеранів УМВС мають право на 50% пільги  за комунальні послуги та квартплату.

Добавил: святозар

Доброго дня. Підскажіть будь ласка : Чи втратить пенсіонер субсидію, якщо припише у себе в хаті онука з його дружиною, які там проживають і доглядають її. Бабці 76 років, онук ніде не працює офіційно і не стоїть на обліку у центрі зайнятості. Його дружина працює офіційно. Ми готові проплачувати ком. послуги навіть і без субсидії, але хочемо бути приписаними у хаті так як там зробили ремонт та робимо добудовування. Як правельно вирішити питання?

Доброго дня!

До суми середньомісячного доходу сім"ї, що надає право на субсидію входять доходи всіх членів сім"ї, які зареєстровані та проживають разом з заявителем.

 

 

Добавил: Ірина

Я мати одиначка, маю двох дітей 7 і 16 років. Працюю військовослужбовцем за контрактом, зарплата 1677 і 1006 премія. Скажіть чи маю право на соціальну допомогу? І чи передбачені якісь подарунки (цукерки) на Новий рік?

Доброго дня!

За такої зарплати, допомогу для малозабезпечених Ви не оформите. А цукерки на Новий рік батькам, які мають дітей до 16 років, видаються фондом соціального страхування всім застрахованим особам.

Добавил: Лілія Валентинівна

Доброго вечора! Підкажіть будь ласка чи маю я право на субсидію?Мама і я співвласники однокімнатної квартири,мама не зареєстрована в квартирі,тільки я.Я стою 8-й місяць на біржі,перебуваю у шлюбі з серпня місяця,але чоловік приписаний до батьківської хати,він не працює,тому його довідку про доходи я не можу пред"явити чи вона взагалі потрібна,якщо відношення до цієї квартири він не має.

Доброго дня! До розрахунку середньомісячного доходу сім"ї для оформлення субсидії входять всі члени сім"ї заявника незалежно від того чи зареєстровані вони в квартирі.

Добавил: Ліана

Пошук на сайті
120x90
Друзі сайта
Хороший дополнительный заработок без вложений. Неймовірно
Статистика
Друзі сайту
...
Відвідувачі онлайн
Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Цікаві статті
[12.03.2017]
Обмін пошкоджених купюр іноземної валюти. (0)
[31.01.2017]
Пенсія для учасників бойових дій. (0)
[18.10.2016]
Земля для кожного українця. (0)
[17.03.2015]
Нові правила отримання субсидії 2016. (0)
[28.02.2015]
Документи, які дійсні перетину кордону з дітьми. (0)
[10.01.2015]
Порядок отримання фізособами та юрособами інформації з Держреєстру прав на нерухомість. (0)
[21.12.2014]
Шокуючі іновації від Міністерства фінансів для економії державних коштів. (0)
[21.11.2014]
Пенсії та інші соцвиплати переселенцям з Донбасу. (0)
[08.11.2014]
Затверджено Умови прийому на навчання до вузів у 2015 році. (0)
[23.09.2014]
Гарантовані державою пільги учасникам АТО а також членам їх сімей. (2)