Запитай юриста

Головна » FAQ Додати питання ]

Всі ці питання потрібно вирішувати на судовому засіданні. На підставі наявних доказів суд буде винасити своє рішення, яке можна оскаржити в 10-ти денний термін в Апіляційному суді
Добавил: Oксана

Відповідь на Ваше питання тут:http://pravoznavstvo.at.ua/faq/0-1#31
Добавил: natalia

Згідно постанови КМУ від 29.04.2004 р. N 558 "Про затвердження Порядку призначення і виплати компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги” щомісячна компенсаційна виплата (далі – компенсація) призначається непрацюючим фізичним особам, які постійно надають соціальні послуги громадянам похилого віку, інвалідам, дітям-інвалідам, хворим, які не здатні до самообслуговування і потребують постійної сторонньої допомоги (крім осіб, що обслуговуються соціальними службами).
Компенсація призначається і виплачується органом праці та соціального захисту населення за місцем проживання особи, якій надаються соціальні послуги, з дня подання фізичною особою, яка надає соціальні послуги  та особою яка їх потребує, заяв разом з документами.
Розмір щомісячної компенсаційної  виплати залежить від встановленого розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб.
Відповідно до ЗУ «Про державний бюджет на 2013 рік» установлено, що у 2013 році розмір прожиткового мінімуму для працездатних осіб складає: з січня 1147 грн, з грудня – 1218 гривні.
15% фізичним особам, які надають соціальні послуги інвалідам І групи;
10% фізичним особам, які надають соціальні послуги громадянам похилого віку, інвалідам ІІ групи та дітям-інвалідам;
7% фізичним особам, які надають соціальні послуги інвалідам ІІІ групи та хворим, які не здатні до самообслуговування і потребують постійної сторонньої допомоги.
Потрібно зазначити, що компенсація фізичним особам пенсійного віку, які надають соціальні послуги, призначається виходячи із затвердженого прожиткового мінімуму для непрацездатних осіб.
Відповідно до ЗУ «Про державний бюджет на 2013 рік» установлено, що у 2013 році розмір прожиткового мінімуму для не працездатних осіб складає: з січня – 894 грн, з грудня – 949 грн.
Фізична особа, яка надає соціальні послуги, має право одержувати тільки одну компенсацію незалежно від кількості обслуговуючих осіб, видів та обсягу послуг.
Компенсація не виплачується фізичним особам, які надають соціальні послуги громадянам, яким відшкодовуються витрати на надання послуг по догляду відповідно до Законів України „Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування від нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання, які спричинили втрату працездатності”, „Про психіатричну допомогу”, „Про державну соціальну допомогу інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам”, п.2 постанови Кабінету Міністрів України від 26 липня 1996 року №832 „Про підвищення розмірів державної допомоги окремим категоріям громадян”, та у разі надання фізичною особою соціальних послуг на платній основі.
Для призначення компенсації подаються такі документи:
1) непрацюючою фізичною особою, яка надає соціальні послуги:
- заява про згоду надавати соціальні послуги;
- висновок ЛКК про те, що стан її здоров’я дозволяє постійно надавати соціальні послуги;
- копія трудової книжки;
- довідка органу державної податкової адміністрації про те, що особа не займається підприємницькою діяльністю;
2) особою, яка потребує надання соціальних послуг:
- заява про необхідність надання соціальних послуг;
- копія довідки МСЕК про групу інвалідності (надається інвалідом);
- висновок ЛКК про необхідність постійного стороннього догляду та нездатність особи до самообслуговування;
3) законним представником дитини, яка потребує надання соціальних послуг:
- заява про необхідність надання соціальних послуг;
- копія свідоцтва про народження дитини;
- висновок ЛКК про необхідність постійного стороннього догляду та нездатність дитини до самообслуговування.
Добавил: Світлана

Якщо Ви працюєте неповний робочий день, не виходячи з відпустки по догляду за дитиною, то не маєте права на щорічну та додаткову відпустки - неможливо надати декілька відпусток водночас.
Добавил: Катерина (Ket)

Приватизація земельних ділянок, що знаходяться в користуванні громадян, відбувається в кілька етапів.
1. Подача заяви (п. 1 ст. 118 ЗКУ). Громадянин, зацікавлений у приватизації землі, подає заяву до відповідної районної (Київської чи Севастопольської – міські) державну адміністрацію або до сільської, селищної чи міської ради за місцезнаходженням земельної ділянки. У заяві зазначаються прізвище, ім’я, по батькові заявника, місце його проживання, місцезнаходження земельної ділянки, її розмір (не більше максимального розміру, що підлягає безоплатної приватизації згідно ст. 121 ЗКУ), підстави перебування земельної ділянки в користуванні.
До заяви додаються копії паспорта громадянина та довідки про присвоєння йому індивідуального ідентифікаційного коду.
Додатково до вищезазначеного до заяви залежно від того, до якої нагоди (див. вище) відноситься заявляється випадок приватизації, додаються копії інших документів.
У першому випадку – копія правовстановлюючого документа, що підтверджує право власності на житловий будинок (договору купівлі-продажу, дарування, свідоцтва про право на спадщину, зареєстровані органами БТІ).
У другому випадку – крім вищезазначених правовстановлюючих документів, потрібно довідку з дачного (садового) кооперативу (товариства) про те, що заявник є членом цієї організації і що йому виділено земельну ділянку під певним номером згідно зі схемою (плану) організації території кооперативу (товариства), викопіювання з якої (якого) зазвичай додається до довідки.
У третьому випадку – докази, що підтверджують не менш ніж 15-річне сумлінне, відкрите і безперервне володіння земельною ділянкою.
Випадків, коли можна легко довести право пріобретательской давності, дуже мало. Найчастіше таке право доведеться встановлювати в судовому порядку шляхом подання позову про встановлення факту добросовісного, відкритого і безперервного користування земельною ділянкою протягом не менше 15-річного терміну. Основними доказами в суді можуть бути: показання свідків (наприклад сусідів), а також будь-які інші документи, наприклад, про покупку будматеріалів, договір підряду з будівельниками.
2. Прийняття рішення про приватизацію. Воно приймається (у місячний термін) органами, в які громадянин подав заяву про приватизацію. У цьому ж рішенні зазвичай дається дозвіл на виготовлення технічної документації для отримання акта на право приватної власності на землю (далі – акт).
3. Виготовлення технічної документації. Отримання акту. На цьому етапі громадянина, який отримав дозвіл на виготовлення технічної документації, звертається в організацію, що має ліцензію на проведення землевпорядних робіт. Відомості про таких організаціях зазвичай можна отримати у місцевому відділі земельних ресурсів. Крім того, сам відділ також має право проводити землевпорядні роботи. Послуга з виготовлення технічної документації платна. Її вартість, наприклад, для Київської області, становить приблизно 1000 грн за один акт. Таким чином, безоплатна приватизація виявляється не зовсім безкоштовною, оскільки при її здійсненні необхідно платити за послуги, без яких приватизувати землю неможливо.
Зазвичай організація, яка виконує землевпорядні роботи, передає необхідні для отримання акта документи до органів державного земельного кадастру (ДЗК).Безпосередньо там виготовляються і оформляються акти. Якщо громадянин видав землевпорядної організації відповідну довіреність, ця ж організація отримує виготовлений та оформлений акт в органах ДЗК і передає його замовнику. Якщо доручення немає, замовник після отримання повідомлення про те, що акт готовий, сам їде і отримує його в органах ДЗК.
Коли ділянка не перебуває у користуванні
Порядок приватизації земельних ділянок, які не перебувають у користуванні громадян, регламентується пп. 6-10 ст. 118 ЗКУ і теж складається з декількох етапів.
1. Подача заяви (п. 6 ст. 118 ЗКУ) до районної, Київської чи Севастопольської міських державних адміністрацій або сільської, селищної, міської ради за місцезнаходженням земельної ділянки. У клопотанні зазначаються бажаний розмір і цільове призначення ділянки.
До клопотання додаються: копії паспорта заявника та довідки про присвоєння їй ідентифікаційного коду; графічні матеріали, на яких показано бажане місце розташування земельної ділянки; згода землекористувача (у разі вилучення земельної ділянки, що перебуває у користуванні інших осіб).
2. Отримання дозволу на виготовлення проекту землеустрою (п. 7 ст. 118 ЗКУ).
Орган, до якого подано клопотання, розглядає його в місячний строк і дає дозвіл на виготовлення проекту землеустрою або дає мотивовану відмову в його наданні. Підставою для відмови може бути невідповідність місця розташування земельної ділянки вимогам законів, прийнятих відповідно до них нормативно-правових актів, генеральних планів населених пунктів та іншої містобудівної документації, схем землеустрою і техніко-економічних обгрунтувань використання та охорони земель, проектів землеустрою населених пунктів.
Проект землеустрою розробляється ліцензованими організаціями. Відомості про них можна отримати в місцевому відділі земельних ресурсів. Крім того, сам відділ земельних ресурсів також має право проводити землевпорядні роботи.
Розробка проекту землеустрою є платною послугою. Її вартість різна не тільки для різних регіонів України. Вона істотно варіюється навіть у межах одного регіону. Так, наприклад, для Київської області, ціна коливається в межах від 1 до 3 тис. грн.
Необхідність платити за підготовку проекту землеустрою також розвінчує міф про "безкоштовної” приватизації.
3. Узгодження проекту землеустрою (п. 8 ст 118 ЗКУ, Типове положення про комісію з розгляду питань, пов’язаних з узгодженням землевпорядної документації;. Далі – Типове положення).
Розроблений проект землеустрою подається до комісії, яка спеціально створюється районними, міськими у містах Києві та Севастополі державними адміністраціями або міськими радами – у містах обласного значення, для узгодження землевпорядної документації.
До складу комісії входять представники (п. 13 Типового положення.):
• територіального органу Держкомзему;
• органу містобудування та архітектури;
• територіального органу Мінприроди;
• органу охорони культурної спадщини.
Протягом трьох тижнів з дня отримання проекту комісія надає органу виконавчої влади або місцевого самоврядування висновок про погодження проекту землеустрою або про відмову в такому. Підставою для відмови може бути лише невідповідність його положень вимогам закону та нормативно-правових актів.
4. Державна експертиза проекту землеустрою (п. 8 ст. 118 ЗКУ, ст. 9 Закону України "Про державну експертизу землевпорядної документації”).
Після узгодження проекту землеустрою комісія подає його до органу земельних ресурсів для проведення державної експертизи.
5. Прийняття рішення про затвердження проекту землеустрою ділянки та надання її у власність (п. 9 ст. 118 ЗКУ). Таке рішення приймається органом, до якого подавалося клопотання про приватизацію, у двотижневий строк з дня отримання ним узгодженого Комісією проекту землеустрою та позитивного висновку державної експертизи.
6. Виготовлення технічної документації. Отримання акту. Цей етап повністю аналогічний третього етапу описаної вище процедури приватизації землі, що знаходиться в користуванні заявника.
Добавил: анна

Відповідно до За­ко­ну України "Про відпустки", жінці надається відпустка по вагітності та по­ло­гах тривалістю 126 ка­лен­дар­них днів (70 до пологів і 56 - після). У разі на­род­жен­ня двох і більше дітей, або будь-яких усклад­нень при по­ло­гах відпустку збільшується до 140 днів (70 - до, і 70 після пологів).

 Відпустка для догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку надається за заявою жінки (додається копія  свідоцтва про народження дитини)  або осіб, зазначених у ч. 3 ст.18 Закону України „Про відпустки”, повністю або частково в межах установленого періоду та оформляється наказом (розпорядженням) власника або уповноваженого ним органу.

Особам, зазначеним у ч.3 ст.18 цього Закону (крім осіб, які усиновили чи взяли дитину під опіку у встановленому законодавством порядку), відпустка для догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку надається на підставі довідки з місця роботи (навчання, служби) матері дитини про те, що вона вийшла на роботу до закінчення терміну цієї відпустки і виплату допомоги по догляду за дитиною їй припинено (із зазначенням дати).

Слід зазначити, що жінка, яка перебуває у зазначеній відпустці, має право у будь-який час перервати дану відпустку та приступити до роботи. При цьому видається відповідний наказ на підставі її заяви.

Відпустка для догляду за дитиною до досягнення нею віку трьох років не надається працівникові, якщо дитина перебуває на державному утриманні.
Добавил: оксана

Корупція - це використання особою (особи, уповноважені на виконання функцій держави або місцевого самоврядування; особи, які прирівнюються до осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування; особи, які постійно або тимчасово обіймають посади, пов'язані з виконанням організаційно-розпорядчих чи адміністративно-господарських обов'язків, або особи, спеціально уповноважені на виконання таких обов'язків у юридичних особах приватного права незалежно від організаційно-правової форми, відповідно до закону; посадові особи юридичних осіб, фізичні особи - у разі одержання від них вказаними особами або за участю цих осіб іншими особами неправомірної вигоди) наданих їй службових повноважень та пов'язаних із цим можливостей з метою одержання неправомірної вигоди або прийняття обіцянки/пропозиції такої вигоди для себе чи інших осіб або відповідно обіцянка/пропозиція чи надання неправомірної вигоди вищеперерахованим особам або на її вимогу іншим фізичним чи юридичним особам з метою схилити цю особу до протиправного використання наданих їй службових повноважень та пов'язаних із цим можливостей.
В свою чергу, слід зазначити, що ознаками корупційного діяння є:

1) діяння, спрямоване на отримання неправомірної вигоди як майнового так і немайнового характеру (на відміну від хабара). Обов'язкова наявність корисливої мети;

2) вигоди, матеріальні чи нематеріальні брага отримуються суб'єктом відповідальності за корупційні правопорушення незаконно;

3) дії або бездіяльність суб'єкта відповідальності за корупційні правопорушення, спрямовані на порушення вимог нормативно-правових актів, у яких визначені коло прав та обов'язків особи на відповідній посаді, з метою отримання благ у незаконний спосіб;

4) діяння, спрямовані на отримання певних благ за допомогою і з використанням службових повноважень та пов'язаних з цим можливостей, авторитету займаної посади, які не пов'язані з виконанням особою своїх безпосередніх посадових обов'язків;

5) дія або бездіяльність посадової особи спрямовані на отримання благ, вчинена умисно, при цьому особа, яка вчинила це правопорушення, усвідомлювала протиправний характер своїх вчинків;

6) дії посадової особи вчинюються за домовленістю або згодою сторін,'

7) діяння має бути вчинене особою, віднесеною Законом України "Про засади запобігання і протидії корупції" до суб'єктів відповідальності за корупційні правопорушення;

8) наявність причинного зв'язку між діяннями та наслідками;

9) дії або бездіяльність суб'єкта правопорушення з ознаками корупції, не містять складу злочину.
Добавил: Лизогуб Зінаїда Андріївна

Серед доходів, які відносять в склад сукупного доходу сім’ї враховують: зарплату, грошове забезпечення, стипендії, пенсії, а також деякі специфічні доходи, наприклад, грошових еквівалент пільг за спожиті житлово-комунальні послуги (крім житлових субсидій), нормативний дохід від земельних ділянок (крім розпайованих і які з поважних причин не використовуються), частина соціальних допомог тощо.
Добавил: Микола

Згідно п. 2 ст. 47 ЗУ "Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування” пенсія може виплачуватися за довіреністю, порядок оформлення і строк дії якої визначаються законом. Виплата пенсії за довіреністю здійснюється протягом усього періоду дії довіреності

 за умови поновлення пенсіонером заяви про виплату пенсії за довіреністю через кожний рік дії такої довіреності.

Довіреність на одержання пенсії засвідчується нотаріально, організацією, в якій довіритель працює або навчається, житлово-експлуатаційною організацією за місцем його проживання, а також адміністрацією стаціонарної лікувально-профілактичної установи, в якій він перебуває на лікуванні. Довіреності осіб, які перебувають у місцях позбавлення волі, засвідчуються начальниками відповідних установ. Довіреність особи, яка проживає у населеному пункті, де немає нотаріусів, вона може бути посвідчена уповноваженою на це посадовою особою органу місцевого самоврядування. Строк довіреності встановлюється у довіреності. Якщо строк довіреності не встановлений, вона зберігає чинність до припинення її дії. Довіреність без зазначення дати її вчинення вважається недійсною. За довіреностями, засвідченими стаціонарними, лікувально-профілактичними закладами, виплата пенсії здійснюється один раз, після чого довіреність підлягає переоформленню.

При виплаті пенсій за довіреністю перевіряється правильність її оформлення і виплачується пенсія особі, на яку оформлена довіреність.

Виплата пенсії за довіреністю через відділення поштового зв'язку.

Відповідно п.5.6 Інструкції про виплату та доставку пенсій, соціальних допомог національним оператором поштового зв'язку від 28.04.2009 N 464/156 виплата пенсій, соціальних допомог може здійснюватися за довіреністю. Після першої виплати довіреність на виплату пенсій, відбирається і зберігається у виплатному об'єкті поштового зв'язку в порядку, що забезпечує наявність довіреності в окремій справі. Якщо виплата пенсій, провадиться за довіреністю на вчинення ряду дій, у виплатному об'єкті поштового зв'язку зберігається ксерокопія такої довіреності. У разі якщо довіреність оформлена на строк понад один рік, одержувач пенсій, після закінчення кожного року дії довіреності звертається з відповідною заявою до відповідного органу Пенсійного фонду, органу праці та соціального захисту населення щодо продовження виплати за довіреністю.

У відомості на виплату пенсій, орган Пенсійного фонду, після одного року дії довіреності робить відмітку навпроти прізвища одержувача про поновлення заяви про виплату пенсій, за довіреністю. У разі відсутності відповідної відмітки у відомості виплата пенсії, за довіреністю, з дати вчинення якої минуло більше року, не допускається.

 У разі виплати пенсій через установи уповноважених банків

Оформлення довіреності на одержання пенсії може проводитися і банківською установою, обраною пенсіонером.

За письмовою заявою пенсіонера Банк також може видавати у користування додаткові картки до картрахунку, як пенсіонеру, так і його довіреним особам, якщо така послуга передбачена Тарифами. Додаткові картки, випущені на ім’я довірених осіб та конверти з ПІН-кодами до таких карток можуть бути отримані пенсіонером для їх подальшої передачі в користування довіреним особам або безпосередньо довіреною особою, на ім’я якої випущено картку. В разі видачі пенсіонеру картки, випущеної на ім’я його довіреної особи, така картка вважається отриманою довіреною особою пенсіонера.

Відповідно до пункту 14 Порядку виплати пенсій та грошової допомоги за згодою пенсіонерів та одержувачів допомоги через їх поточні рахунки у банківських установах, які затверджено Постановою Кабінету Міністрів України від 30.08.1999 р. № 1596 "Про заходи щодо виконання статті 3 Указу Президента України від 4 липня 1998 року N 734” якщо суми пенсій та грошової допомоги одержуються за довіреністю більше як один рік або не одержуються з поточного рахунка більше як один рік уповноважений банк зобов’язаний повідомити про це відповідний орган Пенсійного фонду , а одержувач пенсії та грошової допомоги — подати нову заяву в орган Пенсійного фонду .

Таким чином, банківські установи щомісячно надають Пенсійному фонду вказану інформацію, а управління надсилає пенсіонерам запрошення з проханням з’явитися для вирішення питання подальшої виплати пенсії.

Якщо пенсіонер подає заяву до органу Пенсійного фонду, то виплата пенсії далі здійснюється на рахунок пенсіонера в банківській установі.

У разі невиконання одержувачем пенсій та грошової допомоги цієї умови орган Пенсійного фонду припиняє перерахування відповідно пенсії та грошової допомоги на поточний рахунок у визначену одержувачем установу банку і здійснює виплату через підприємство поштового зв’язку за місцем проживання одержувача в установленому порядку.
Добавил: Олена Шумакова

Згідно ст. 162 Житлового Кодексу України: «Плата за користування жилим приміщенням в будинку (квартирі), що   належить   громадянинові   на   праві   приватної  власності, встановлюється угодою сторін. Плата за комунальні послуги береться крім квартирної плати за затвердженими в установленому порядку тарифами. Строки  внесення  квартирної  плати  і  плати  за  комунальні послуги визначаються угодою сторін. Наймач зобов'язаний  своєчасно вносити квартирну плату і плату за комунальні послуги».

            Тобто, тільки за угодою сторін. Тому ЖЕК зобов’язаний укласти з вами відповідні договори  на оплату комунальних послуг, та на участь у витратах на утримання будинку і прибудинкової території. Після чого, відкрити новий особовий рахунок, і розпочати нарахування вам з нуля. 
Добавил: Кошелева Світлана Володимирівна

Пошук на сайті
120x90
Друзі сайта
Хороший дополнительный заработок без вложений. Неймовірно
Статистика
Друзі сайту
...
Відвідувачі онлайн
Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Цікаві статті
[12.03.2017]
Обмін пошкоджених купюр іноземної валюти. (0)
[31.01.2017]
Пенсія для учасників бойових дій. (0)
[18.10.2016]
Земля для кожного українця. (0)
[17.03.2015]
Нові правила отримання субсидії 2016. (0)
[28.02.2015]
Документи, які дійсні перетину кордону з дітьми. (0)
[10.01.2015]
Порядок отримання фізособами та юрособами інформації з Держреєстру прав на нерухомість. (0)
[21.12.2014]
Шокуючі іновації від Міністерства фінансів для економії державних коштів. (0)
[21.11.2014]
Пенсії та інші соцвиплати переселенцям з Донбасу. (0)
[08.11.2014]
Затверджено Умови прийому на навчання до вузів у 2015 році. (0)
[23.09.2014]
Гарантовані державою пільги учасникам АТО а також членам їх сімей. (2)