Запитай юриста
Обов’язок підприємства видати працівнику довідку про роботу та заробітну плату передбачений ст..49 Кодексу законів про працю України. Так, «власник або уповноважений ним орган зобов'язаний видати працівникові на його вимогу довідку про його роботу на даному підприємстві, в установі, організації із зазначенням спеціальності, кваліфікації, посади, часу роботи і розміру заробітної плати». Вказана норма не містить строку видачі довідки, тому повинен застосовуватись строк, передбачений Законом України «Про звернення громадян», а саме, ст.20: «Звернення розглядаються і вирішуються у термін не більше одного місяця від дня їх надходження, а ті, які не потребують додаткового вивчення, - невідкладно, але не пізніше п'ятнадцяти днів від дня їх отримання. Якщо в місячний термін вирішити порушені у зверненні питання неможливо, керівник відповідного органу, підприємства, установи, організації або його заступник встановлюють необхідний термін для його розгляду, про що повідомляється особі, яка подала звернення. При цьому загальний термін вирішення питань, порушених у зверненні, не може перевищувати сорока п'яти днів. На обгрунтовану письмову вимогу громадянина термін розгляду може бути скорочено від встановленого цією статтею терміну. Звернення громадян, які мають встановлені законодавством пільги, розглядаються у першочерговому порядку.» За ненадання довідки на звернення громадян передбачена адміністративна відповідальність згідно ст.41 Кодексу України про адміністративні правопорушення: «Порушення встановлених термінів виплати пенсій, стипендій, заробітної плати, виплата їх не в повному обсязі, терміну надання посадовими особами підприємств, установ, організацій незалежно від форми власності та фізичними особами - підприємцями працівникам, у тому числі колишнім, на їхню вимогу документів стосовно їх трудової діяльності на даному підприємстві, в установі, організації чи у фізичної особи - підприємця, необхідних для призначення пенсії (про стаж, заробітну плату тощо), визначеного встановлених термінів виплати пенсій, стипендій, заробітної плати, виплата їх не в повному обсязі, терміну надання посадовими особами підприємств, установ, організацій незалежно від форми власності та фізичними особами - підприємцями працівникам, у тому числі колишнім, на їхню вимогу документів стосовно їх трудової діяльності на даному підприємстві, в установі, організації чи у фізичної особи - підприємця, необхідних для призначення пенсії (про стаж, заробітну плату тощо), визначеного Законом України "Про звернення громадян", або надання зазначених документів, що містять недостовірні дані, порушення терміну проведення атестації робочих місць за умовами праці та порядку її проведення, а також інші порушення вимог законодавства про працю - або надання зазначених документів, що містять недостовірні дані, порушення терміну проведення атестації робочих місць за умовами праці та порядку її проведення, а також інші порушення вимог законодавства про працю - тягнуть за собою накладення штрафу на посадових осіб підприємств, установ і організацій незалежно від форми власності та громадян - суб'єктів підприємницької діяльності від тридцяти до ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.» Наголашуйте на те що вони порушують трудове законодавство України і Ви вимушені звернутися в районне управління праці або прокуратуру щодо порушення своїх законних прав. Добавил: Галина Левада |
Орендна плата за землю проводиться згідно договору оренди землі між гаражним кооперативом та державним або комунальним підприємством чи міською або районною радою. Річна сума орендного платежу за землю не може бути меншою трикратного розміру земельного податку, що встановлюється розділом XIII ПКУ (пп. 288.5.1 п. 288.5 ст. 288 ПКУ) Добавил: Віталій |
Відповідно до п.23 Порядку призначення і виплати державної допомоги сім'ям з дітьми, затвердженого Постановою КМУ № 1751 від 27.12.2001 р. виплата допомоги по догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку (крім інших, зазначених в Порядку обставин) припиняється у разі:позбавлення отримувача допомоги батьківських прав; відмови отримувача допомоги від виховання дитини; тимчасового влаштування дитини на повне державне утримання; відібрання дитини в отримувача допомоги без позбавлення батьківських прав; припинення опіки або звільнення опікуна від його повноважень; перебування отримувача допомоги у місцях позбавлення волі за рішенням суду; скасування рішення про усиновлення дитини або визнання його недійсним; смерті дитини; смерті отримувача допомоги; виникнення інших обставин;
2) у разі, коли особа, що отримує в органі праці та соціального захисту населення допомогу по догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку: звернулася до центру зайнятості за сприянням у працевлаштуванні - з дня призначення їй допомоги по безробіттю чи матеріальної допомоги по безробіттю. Центр зайнятості повідомляє орган праці та соціального захисту населення про те, що такій особі призначено допомогу по безробіттю чи матеріальну допомогу по безробіттю або що строк виплати хоча б однієї із зазначених двох видів допомоги закінчився; виявила бажання працювати - з дня працевлаштування (початку виконання трудових обов'язків); У випадках, передбачених абзацами другим - восьмим, десятим та одинадцятим підпункту 1 цього пункту, виплата допомоги припиняється на підставі пропозицій органу опіки та піклування чи державного соціального інспектора органу праці та соціального захисту населення. Виплата допомоги припиняється з місяця, що настає за місяцем, в якому виникли зазначені обставини, за рішенням органу, який призначив допомогу. Не припиняється виплата допомоги особам, що працюють у режимі неповного робочого часу, вдома, у виборчій комісії, в тому числі у день голосування, дні встановлення підсумків голосування та результатів виборів, або провадять підприємницьку діяльність. Вам потрібно звернутись до керівника органу соцзахисту для визначення причин(з посиланням на законодавство) та письмовим роз'ясненням щодо припинення виплати допомоги по догляду за дитиною до 3 років. Добавил: Теодорович Оксана Миколаївнва |
Для цього потрібен або власник автомобіля або його представник з нотаріально засвідченою довіреністю з правом від його імені робити процесуальні дії. Добавил: Володимир |
Щоб приступити до забудови вашої ділянки , перш за все повинні мати проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки . Він повинен бути затверджений згідно місцевого плану розвитку житлового будівництва на даній місцевості . При цьому можуть бути різноманітні вимоги щодо будівництва будинку : висота будинку , тип даху і подекуди його покриття . Якщо земельна ділянка включена в місцевий план розвитку житлового будівництва , це полегшить оформлення дозволу на будівництво . Вам потрібно мати проект відведення земельної ділянки , з якого ви дізнаєтеся які будівлі плануються будуватись поблизу . Купуючи земельну ділянку слід пам’ятати , що процедура отримання необхідних документів може затягнутися на довгий період часу , а іноді взагалі може бути неможливою . Тому і потрібно знати план розвитку даної місцевості . Якщо вас не задовольняє дана ділянка землі , ви маєте можливість на даному етапі від неї відмовитись . Виходячи з цього , бажано купити земельну ділянку у власника , який уже має з усіма дозволами земельну ділянку , а це дозвіл на забудову , проект землеустрою , державний акт на право власності . Якщо ж це новий житловий масив , то тільки з плану забудови ви зможете попередньо дізнатися чи відповідає побудова будинку тут вашим мріям і бажанням .
Інфраструктура .
Для одержання дозволу на будівництво потрібно щоб була можливість в подальшому підключенні майбутнього будинку до електромережі . Інші комунальні послуги можуть бути вирішені на місці . Забезпечення водою , газом , каналізацією вирішуються в різних регіонах по різному . Добре якщо поблизу є лінія електромереж , але бажано мати технічні умови підключення . Хоч і це не означає , що ви не будете мати проблем з підключенням . Особливо це стосується тих ділянок землі , які знаходяться на далекій відстані від інших забудов , або ж поряд немає ліній електропередач . Під час будівництва ви можете використовувати тимчасово генератори , але в подальшому вам буде потрібно постійне джерело струму . Для прокладання нових ліній електромереж вам знадобляться нові кошти .
Проект .
Проект будівлі крім того , що він повинен задовольняти ваші потреби , повинен відповідати вимогам місцевого плану забудови , а також техніко-економічним вимогам . Проект будинку ви можете придбати в архітектурно-планувальному бюро типової ( що повторюється ) форми . Це обійдеться вам значно дешевше , але варто зважити на те , чи підходить вашій родині побудований будинок за даним проектом . При виготовленні індивідуального проекту автор зможе врахувати всі ваші побажання і бачення в майбутньому вашої оселі . При значному здороженні самого проекту , проектант зможе здешевити саме будівництво . При цьому можуть бути запропоновані нові види технологій при будівництві житла . Вибір проекту повинен задовольняти потреби майбутніх мешканців та відповідати їх фінансовим можливостям . Проект на замовлення ( індивідуальний ) може включити всі ваші побажання , але він потребує довшого часу для виготовлення . Слід пам’ятати , що при виготовленні індивідуального проекту можуть бути враховані всі технічні вказівки , що може бути перешкодою при затвердженні плану забудови . Вибір проекту є важливим і в плані вибору технологій будівництва , зменшення тепловитрат та економії палива , протипожежної безпеки . Більшість типових проектів може бути застосованим до будь-яких технологій . Але потрібно буде зробити поправки до технічних вказівок . Якщо ж ви вирішили будувати будинок за типовим проектом , то є багато будівельних організацій , бригад що мають великий досвід в цьому питанні .
Дозвіл на будівництво .
Проектна документація вважається недійсною без дозволу на початок будівельних робіт . Основними документами в будівельному паспорті на забудову земельної ділянки є : - Виписка з рішення місцевого органу влади ; _ Проект житлового будинку . Проект господарських будівель . - Акт виносу в натуру осей розбивки будівель ; - Проект забудови земельної ділянки ; - Паспорт опорядження фасаду ; - Технічні вказівки на виконання будівельних робіт ; - Обовязки забудовника . Проте можуть вимагатися і інші документи до дозволу на будівництво . Все залежить від різних вимог окремого випадку .
Початок будівництва.
Початок будь-яких робіт на земельній ділянці можливий після оформлення державного акту на право власності на земельну ділянку та після одержання дозволу на будівництво . В залежності від технології яку ми обрали та від фінансових можливостей , зведення будинку може тривати декілька місяців , а то і років . Бажано провести земельні роботи . В короткий час звести будинок і накрити його . Подальші роботи можуть бути розтягнені в часі Добавил: СІРЕНКО ІННА СЕРГІЇВНА |
Відповідно до частини першої статті 6 Закону України "Про статус гірських населених пунктів в Україні" умови оплати праці осіб, які працюють у гірських районах, установлюються Кабінетом Міністрів України. На виконання зазначеної норми Закону прийнято постанову Кабінету Міністрів України від 11 серпня 1995 р. N 648 "Про умови оплати праці осіб, які працюють в гірських районах", згідно з якою на підприємствах, в установах, організаціях та військових частинах, розташованих на території населених пунктів, яким надано статус гірських, тарифні ставки і посадові оклади працівників, військовослужбовців та осіб рядового і начальницького складу органів внутрішніх справ та Державної кримінально-виконавчої служби, визначені генеральною, галузевими та регіональними угодами як мінімальні гарантії в оплаті праці, а також встановлені за рішенням Кабінету Міністрів або за його дорученням, підвищуються на 25 відсотків. Таке підвищення здійснюється і в разі, коли підприємство, установа, організація розташовані за межами населеного пункту, якому надано статус гірського, але мають філії, представництва, відділення, інші відокремлені підрозділи і робочі місця в населених пунктах, що мають статус гірських. Підвищення тарифних ставок і посадових окладів зазначених осіб здійснюється в межах асигнувань відповідних бюджетів.
Відповідно до частини другої статті 6 зазначеного Закону розмір державних пенсій, стипендій, усіх передбачених законодавством видів державної матеріальної допомоги громадянам, які отримали статус особи, що працює, проживає або навчається на території населеного пункту, якому надано статус гірського, збільшується на 20 відсотків. Фінансування збільшення розміру пенсій, передбачене зазначеною частиною, здійснюється за рахунок коштів Державного бюджету України. Добавил: Іванна |
|
Пошук на сайті |
---|
 |
Відвідувачі онлайн |
---|
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
|