Запитай юриста

Головна » FAQ Додати питання ]

доброго день мені 24 роки я удружена маю чоловіка іноземець який має посвітку постійного проживання ми маємо 3 дітей і ніде з чоловіком не працюємо .Яку допомогу ми можемо від держави отримувати допоможіть знати закони.

Доброго дня!

На даний час Ви можете оформити ДЕРЖАВНУ СОЦІАЛЬНУ ДОПОМОГУ МАЛОЗАБЕЗПЕЧЕНИМ СІМ’ЯМ

Малозабезпеченою сім’єю відповідно до чинного законодавства вважається сім’я, яка має сукупний середньомісячний доход на місяць, нижчий від прожиткового мінімуму для сім’ї.

При цьому, середньомісячний дохід сім’ї на місяць визначається шляхом ділення загального сукупного доходу всіх членів сім’ї за останні шість місяців з будь-яких джерел на шість.

Прожитковий мінімум на сім’ю визначається як сума податковим мінімумів з урахуванням чисельності членів сім’ї. Щорічно Верховна Рада України у законі України про державний бюджет на відповідний рік встановлює розміри прожиткового мінімуму в залежності від віку та працездатності осіб.

З 01.12.2016

на одну особу    1496,00 грн.
діти віком до 6 років    1313,00 грн.
діти віком від 6 до 18 років    1637,00 грн.
працездатні особи    1550,00 грн.
непращездатні особи    1208,00 грн.

 

Перелік документів для отримання соціальної допомоги

Для отримання допомоги потрібно подати заяву, де дається згода сім’ї на збір інформації про неї, про її власність, доходи та майно. До заяви про надання державної соціальної допомоги додаються:

документ, що посвідчує особу уповноваженого представника сім’ї;довідка про склад сім’ї (видається за місцем проживання; форма № 3);
декларація про доходи та майно осіб, які входять до складу сім’ї (заповнюється на підставі довідок про доходи кожного члена сім’ї);
довідка про наявність та розмір земельної частки (паю).
Потрібно зазначити, що в декларацію не включаються державна соціальна допомога, призначена відповідно до Закону України «Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім’ям», нарахована субсидія за спожиті житлово-комунальні послуги, сплачені членами сім’ї аліменти.

Рішення про призначення соціальної допомоги або про відмову в її наданні приймається органом праці та соціального захисту населення протягом десяти календарних днів.

У разі прийняття рішення про відмову в наданні соціальної допомоги орган праці та соціального захисту населення письмово повідомляє про це уповноваженого представника сім’ї із зазначенням підстав відмови та порядку оскарження рішення.

Добавил: куссісса віта валеріївна

ЯК ПЕРЕВЕСТИ КВАРТИРУ НА ПЕРШОМУ ПОВЕРСІ НОВОБУДОВИ В НЕЖИТЛОВИЙ ФОНД (МАГАЗИН) ЯКІ ДОКУМЕНТИ ПОТРІБНІ І ЯКА ВАРТІСТЬ ЦЬОГО ПРОЦЕСУ

Переведення квартири в нежитловий фонд складається з двох етапів:

1 етап.
Подати заяву в Управління житлового господарства району, в якому знаходиться квартира з комплектом документів:
– Право власності на квартиру;
– Паспорт та ідентифікаційний код власника квартири;
– Форма 3, про відсутність зареєстрованих мешканців в даній квартирі;
– Довідка про відсутність об’єднання власників квартир в даному будинку (якщо об’єднання існує, то лист про те, що об’єднання не заперечує);
– Підписи сусідів проживають поруч і зверху про те, що вони не заперечують проти виведення квартири в нежитловий фонд (в разі відсутності об’єднання власників);
– Фото фасаду будинку;
– Технічний паспорт квартири;
Після подачі документів сплатити внесок на розвиток інфраструктури району.
Отримати в районній адміністрації лист-згода з обґрунтуванням доцільності переведення.

2-етап.
Подати в міську держадміністрацію (КМДА) лист-згода районної держадміністрації про виведення приміщення в нежитловий фонд.
Докласти зазначений вище (п.1.) Перелік документів.
Оплатити пайовий внесок Головному управлінню економіки на розвиток інфраструктури міста.
Отримати рішення КМДА про визнання приміщення непридатним для проживання.

Заключним етапом є обмін права власності на квартиру разом з рішенням КМДА на нове Свідоцтво про право власності на нежитлове приміщення та реєстрація його в БТІ.

Добавил: РУСЛАН

Доброго дня! Хочемо оформити опікунство над бабусею, їй 81 рік. Але проживаєм у сусідній області. Нам по місцю проживання бабусі відмовили у оформленні опіки над нею, оскільки ми не прописані, ні проживаємо з нею....... хоча дуже часто їздимо до неї. Чи маємо ми право над опікою на неї?

Доброго дня!

У п. 3.1 Правил опіки та піклування, затверджених наказом Державного комітету України у справах сім’ї та молоді, Міністерства освіти України, Міністерства охорони здоров’я України, Міністерства праці та соціальної політики України від 26 травня 1999 р. № 34/166/131/88, сказано:

 Для   безпосереднього  здійснення  опіки  та  піклування органами опіки та піклування призначається опікун чи піклувальник.
     При  призначенні  опікуна  (піклувальника)  беруться до уваги його  можливості виконувати опікунські обов'язки, стосунки між ним та  підопічним.  Опікун чи піклувальник призначається лише за його згодою  і,  як  правило,  з  числа родичів чи близьких підопічному осіб. 

Тобто Вам можуть відмовити в опікунстві у зв"язку з станом здоров"я підопічного.

Потрібно дізнатися причину відмови. Також Ви можете звернутися з заявою на оформлення опікунства за місцем свого проживання в орган опіки та піклування.

Добавил: Наталія

Здравствуйте! Я не прописана але фактично проживаю у свекрухи, вона отримує субсидію, нещодавно я отримала квартиру по дарчій, чи знімуть субсидію із свекрухи?

Доброго дня!

Якщо при оформленні субсидії на свекруху Ваші доходи були враховані(Ви подавали декларацію про доходи), то отримання в подарунок квартири змінює суму субсидії для свекрухи. Потрібно проводити перерахунок.

Якщо Ви проживаєте, але Ваші доходи не були враховані, то дарунок не впливає на субсидію.

Добавил: Людмила

Доброго дня! Прошу підказати. Чи може жінка в декреті вийти на роботу на іншу фірму (тобто не на ту, з якої пішла в декрет) на цілу ставку? Чи можливо тільки на 0,5 ставки? Це буде як сумісництво (бо ж трудова книжка за основним місцем роботи)?

Доброго дня!

Законодавство не визначає, де саме особа, яка доглядає за дитиною до досягнення нею трирічного віку, має працювати на умовах неповного робочого часу – на тому підприємстві, на якому їй надано відпустку для догляду за дитиною, чи на іншому. Якщо особа працюватиме на іншому підприємстві на умовах неповного робочого часу, то з нею має укладатися трудовий договір про роботу за сумісництвом.
Для сумісників – працівників державних підприємств законодавством установлено обмеження тривалості робочого часу (не більше 4 годин на день і повного робочого дня у вихідний). Загальна тривалість роботи за сумісництвом протягом місяця не може перевищувати половини місячної норми робочого часу.

Добавил: Олеся

Скажіть будь ласка, я оформлена по догляду за 80 річною бабусею у соцбезі, чи можу я заключати цивільно правовий договір на виконання роботи, якщо при цьому трудової книжки не потрібно, але всі податки сплачує роботодавець.

Доброго дня!

Ні, Ви не можете працювати і виконувати догляд а бабусею.

Згідно Закону України "Про соціальні послуги" та "Порядку призначення і виплати компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги", затвердженому Кабінетом міністрів України, послуга по догляду відноситься до соціальних.
Згідно п.1 Порядку такі послуги можуть надавати лише НЕПРАЦЮЮЧІ особи, за що вони отримують грошову компенсацію від держави.
Тому якщо ви оформлюєтеся у них, як особа, що доглядає за людиною похилого віку, ви повинні бути непрацюючою людиною, тому що цей вид догляду передбачає ЦІЛОДОБОВИЙ БЕЗПЕРЕРВНИЙ ДОГЛЯД, який працююча людина здійснювати не зможе. За це вам будуть сплачувати компенсацію.
Одночасно бути на обліку в соц.захисті та працювати Закон в цьому випадку забороняє.

Добавил: Людмила

Доброго дня! Чи маю я право отримувати соціальну допомогу малозабезпеченим сім'ям коли мій чоловік є опікуном бабусі і хоче їхати за кордон працювати на один місяць.Чи треба знімати опіку?

Доброго дня!

Малозабезпеченою сім’єю відповідно до чинного законодавства вважається сім’я, яка має сукупний середньомісячний доход на місяць, нижчий від прожиткового мінімуму для сім’ї.

При цьому, середньомісячний дохід сім’ї на місяць визначається шляхом ділення загального сукупного доходу всіх членів сім’ї за останні шість місяців з будь-яких джерел на шість.

Розмір державної соціальної допомоги для кожної сім’ї є різним: визначається як різниця між прожитковим мінімумом для сім’ї та її середньомісячним сукупним доходом (довідково: середньомісячний сукупний дохід сім’ї визначається згідно з Методикою обчислення сукупного доходу сім’ї для всіх видів соціальної допомоги, що затверджена наказом Мінпраці, Мінекономіки, Мінфіном, Держкомстатом за № 486/202/524/455/3370 від 15 листопада 2001 року).

При цьому, зазначеним вище Порядком визначено, що розмір допомоги не може бути більшим ніж 75 % від рівня забезпечення прожиткового мінімуму для сім’ї.

Виїзд за кордон опікуна не заборонено законом, але догляд за особою над якою є опіка, не повинен припинятися. Бо це буде причиною для зміни опікуна.

Добавил: Ольга

Підкажіть, будь ласка, яка ставка судового збору з 01.12.2016 року? Мінімальна з/п підвищилася до 1600 грн., але в ЗУ "Про судовий збір" просисано, що ставка судового збору розразховується у розмірі на 1 січня поточного року, а це - 1378 грн. Дякую!

Доброго дня!

Відповідно до ч.1 ст.4 чинної редакції Закону України «Про судовий збір»: судовий збір справляється у відповідному розмірі від мінімальної заробітної плати у місячному розмірі, встановленої законом на 1 січня календарного року, в якому відповідна заява або скарга подається до суду, - у відсотковому співвідношенні до ціни позову та у фіксованому розмірі. Розмір мінімальної заробітної плати станом на 01.01.2016 року, від якого залежав розмір судових зборів, що справлялись впродовж всього 2016 року, становив 1378,00 гривень. В контексті заяви Уряду та ч.2 ст.4 ЗУ «Про судовий збір» розглянемо порівняльну таблицю відносно того, як можуть змінитись основні розміри судового збору у місцевих судах вже з 01.01.2017 року:

Найменування документа і дії, за яку справляється судовий збір, та платника судового збору Ставка судового збору Сума (грн.)на даний час/З 01.01.2017 року

1. За подання до суду: 1) позовної заяви майнового характеру, яка подана: юридичною особою 1,5 відсотка ціни позову, але не менше 1 розміру мінімальної заробітної плати від 1378,00/від 3200,00

фізичною особою або фізичною особою - підприємцем 1 відсоток ціни позову, але не менше 0,4 розміру мінімальної заробітної плати та не більше 5 розмірів мінімальної заробітної плати Від 551,20 до 6890,00/Від 1280,00 до 16 000,00

2) позовної заяви немайнового характеру, яка подана: юридичною особою або фізичною особою - підприємцем 1 розмір мінімальної заробітної плати 1378,00/3200,00 фізичною особою 0,4 розміру мінімальної заробітної плати 551,20/1280,00

4) заяви про видачу судового наказу; заяви у справах окремого провадження; заяви про забезпечення доказів або позову; заяви про перегляд заочного рішення; заяви про скасування рішення третейського суду; заяви про видачу виконавчого документа на примусове виконання рішення третейського суду; заяви про видачу виконавчого документа на підставі рішення іноземного суду; заяви про роз’яснення судового рішення, які подано: юридичною особою або фізичною особою - підприємцем 0,5 розміру мінімальної заробітної плати 689,00/1600,00 фізичною особою 0,2 розміру мінімальної заробітної плати 275,6/640,00

6) апеляційної скарги на рішення суду; заяви про приєднання до апеляційної скарги на рішення суду; апеляційної скарги на судовий наказ, заяви про перегляд судового рішення у зв’язку з нововиявленими обставинами 110 відсотків ставки, що підлягала сплаті при поданні позовної заяви, іншої заяви і скарги Не менше 1408,00 для фізичних осіб Не менше 3520,00 для юридичних осіб

7) касаційної скарги на рішення суду; заяви про приєднання до касаційної скарги на рішення суду 120 відсотків ставки, що підлягала сплаті при поданні позовної заяви, іншої заяви і скарги Не менше 1536,00 для фізичних осіб Не менше 3840,00 для юридичних осіб

І це лише у місцевих судах.

Зокрема що стосується господарських судів, то граничний розмір судового збору за подання позовної заяви майнового характеру може сягнути 480 000,00 гривень. За подання до господарського суду заяви про порушення справи про банкрутство доведеться сплатити 32 000,00 гривень, а заяви кредиторів з грошовими вимогами до боржника після оголошення про порушення справи про банкрутство та інші подібні заяви обкладатимуться судовим збором у розмірі 6400,00 грн.

За подання до адміністративного суду адміністративного позову майнового характеру навіть суб’єктам владних повноважень доведеться сплачувати не менше ніж 3200,00 гривень, а фізичні особи (у тому числі підприємці) сплачуватимуть від 1280 грн. до 16000 грн.

Отже з огляду на встановлені ставки судового збору, у випадку значного підвищення мінімальної заробітної плати питання доступу до правосуддя постане дуже гостро. І торкнеться не тільки бізнесу, а і простих громадян, яким, наприклад, за для розірвання шлюбу в судовому порядку доведеться сплатити 1280,00 гривень. Не кажучи вже про інші категорії справ.

Добавил: Світлана

Здравствуйте, подскажите пожалуйста,можно ли прописать в квартире моего зятя,если он находится в зоне АТО, документ удостоверяющий его местонахождение там есть. Я собственница квартиры, где никто не прописан. Паспорт его у нас на руках

Доброго дня!

Для того, щоб зареєструвати ваше місце проживання, маєте написати заяву на бланку, принести свій паспорт, будинкову книгу, дозвіл співвласників квартири на реєстрацію (вказується у заяві, що не проти реєстрації), якщо помешкання вам не належить, свідоцтво на право власності на нерухоме майно, витяг із Реєстру прав власності на нерухоме майно, квитанцію про сплату державного мита у розмірі 11,71 гривні

Чоловікам потрібно мати також військовий квиток із позначками військового комісаріату про зняття з військового обліку. Якщо ж реєстрація місця проживання проводиться одночасно зі зняттям із реєстрації попереднього місця проживання, тоді ще потрібна заява про зняття з реєстрації. Усім, хто приходить реєструвати місце проживання, наголошують, що з моменту зняття з реєстрації й до реєстрації на новому місці може минути не більше як календарний місяць.

Тобто без затя Вам це все зробити не вийде.

Добавил: татьяна

Скажите, можно ли одновременно использовать 2 льготы на газовое отопление: как инвалид 2-й группы по ЧАЭС, и как инвалид войны 2-й группы. Харьковгаз считает что мой отец трудоспособный, поэтому на льготу не имеет права. Если нет, то чем это регулируется? Подскажите пожалуйста!

Доброго дня!

Пільги надаються тільки по одному виду статуса, яки надає право на пільги.

Коригувальні коєффіціенти і соціальні норми і нормативи застосовуються до житлово-комунальних послуг, на оплату яких держава надає пільги та встановлює субсидії.

Соціальна норма визначає, на яку площу ви можете отримати пільгу або субсидію.

Соціальний норматив для індивідуального опалення природним газом встановлюється в кубічних метрах на 1 квадратний метр опалювальної площі в місяць. Встановлено в розмір 5,5 куб.м на 1 кв.м.

До базового нормативу застосовуються коригуючі коефіцієнти, які встановлюються для кожного регіону і залежать також від того, в якому будинку ви проживаєте (див. Таблиці нижче). Відзначимо, з 1 жовтня 2014 р по 2 листопада 2015 р коригувальні коефіцієнти залежали від типу будинку - приватний (індивідуальний) або багатоквартирний. Після зазначеної дати - від поверховості житлового будинку.

Таким чином, соціальна норма визначає, на яку площу ви можете отримати пільгу (або субсидію), а соціальний норматив і коригувальний коефіцієнт - на який обсяг використання природного газу в розрахунку на 1 кв.м опалювальної площі (в межах соціальної норми) в місяць поширюється пільга - тобто як буде змінено базовий норматив 7 куб.м газу за 1 кв. м для вашого будинку або квартири.

Ви можете самостійно розрахувати обсяг газу (пільгову норму), на який зможете отримати пільгу (або субсидію) для відшкодування витрат на індивідуальне опалення в опалювальний сезон:

соціальна норма × соціальній норматив × коригувальний коефіцієнт куб.м на місяць

Зверніть увагу, пільга на індивідуальне опалення призначається тільки в опалювальний сезон і при наявності у споживача лічильника газу.

Встановлюються Постановою КМУ від 6.06.2014 р. № 409 та Додатків до нього.

Добавил: Катерина

Пошук на сайті
120x90
Друзі сайта
Хороший дополнительный заработок без вложений. Неймовірно
Статистика
Друзі сайту
...
Відвідувачі онлайн
Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Цікаві статті
[12.03.2017]
Обмін пошкоджених купюр іноземної валюти. (0)
[31.01.2017]
Пенсія для учасників бойових дій. (0)
[18.10.2016]
Земля для кожного українця. (0)
[17.03.2015]
Нові правила отримання субсидії 2016. (0)
[28.02.2015]
Документи, які дійсні перетину кордону з дітьми. (0)
[10.01.2015]
Порядок отримання фізособами та юрособами інформації з Держреєстру прав на нерухомість. (0)
[21.12.2014]
Шокуючі іновації від Міністерства фінансів для економії державних коштів. (0)
[21.11.2014]
Пенсії та інші соцвиплати переселенцям з Донбасу. (0)
[08.11.2014]
Затверджено Умови прийому на навчання до вузів у 2015 році. (0)
[23.09.2014]
Гарантовані державою пільги учасникам АТО а також членам їх сімей. (2)