Юридична консультація
0
74. Людмила
(26.08.2013 11:56)
Я в магазины купила електро бігуді, на жаль у той же день з*ясувалося, що товар не відповідає якості( погано нагріваються).Наступного дня я віднесла їх до магазину з проханням обміняти мені їх на електричну плойку, так як електробігуді цієї фірми я вже брати не захотіла. Мені відповіли, що електробігуді обміну та поверненню не підлягають, так як відносяться до товрів сан.гігієни.Бігуді не використовувались, всі документи і чек збережено, упаковку також. Чи правомірниа відмова працівника магазину?
Ответ: Відмова продавця магазину є правомірною, тому що електробігуді згідно свого застосування відносяться до предметів сангігієни, хоча в переліку "Про реалізацію окремих положень Закону України "Про захист прав споживачів" КМУ окремо електробігуді не зазначено. |
0
73. Людмила Іванова
[Міла]
(12.08.2013 09:35)
До 18 років (2012 р) я отримувала пенсію по втраті годувальника , в цей час навчалася у медичному коледжі. Після закінчення 7 місяців не працювала, а потім працювала 8 місяців медсестрою, але у 2013 році вступила до медінституту.Чи нарахують мені за цей час, що я не працювала, а далі працювала допомогу по втраті годувальника?
Ответ: Згідно Закону України "Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування" пенсія по втраті годувальника виплачується дітям до 18 років. Далі пенсія нараховується тільки при умові навчання за денною формою у загальноосвітніх навчальних закладах системи загальної середньої освіти, а також професійно-технічних, вищих навчальних закладах (у тому числі у період між завершенням навчання в одному із зазначених навчальних закладів та вступом до іншого навчального закладу або у період між завершенням навчання за одним освітньо-кваліфікаційним рівнем та продовженням навчання за іншим за умови, що такий період не перевищує чотирьох місяців), - до закінчення такими дітьми навчальних закладів, але не довше ніж до досягнення ними 23 років, а діти-сироти - до досягнення ними 23 років незалежно від того, навчаються вони чи ні; |
0
72. Галина
(19.07.2013 13:51)
Доброго дня,знову звертаюсь до Вас по допомогу. на прибудинковій території нашого ЖБК нашими мешканцями самовільно встановлені паркувальні замки, до кого ми можемо звернутись з скаргою.А також хто надає дозвіл на вчинення таких дійю
Ответ: Добрий день! Відповідно до частин першої та другої статті 42 Земельного кодексу України земельні ділянки, на яких розташовані багатоквартирні жилі будинки, а також належні до них будівлі, споруди та прибудинкові території державної або комунальної власності, надаються в постійне користування підприємствам, установам і організаціям, які здійснюють управління цими будинками. У разі приватизації громадянами багатоквартирного жилого будинку відповідна земельна ділянка може передаватися безоплатно у власність або надаватись у користування об’єднанню власників. Згідно з пунктом 4.1 Положення про порядок встановлення та закріплення меж прибудинкових територій існуючого житлового фонду та надання у спільне користування або спільну сумісну власність земельних ділянок для спорудження житлових будинків, затвердженого наказом Держкомзему України, Держкоммістобудування України, Держжитлокомунгоспу України та Фонду державного майна України від 05.04.96 р. N 31/30/53/396, який зареєстрований в Міністерстві юстиції України 20.04.96 р. за N 203/1228, прибудинкові території (земельні ділянки) передаються у власність або надаються у користування відповідними органами місцевого самоврядування, в тому числі на умовах оренди, об’єднанням власників будинків для обслуговування існуючого житлового будинку (будинків) відповідно до земельного законодавства. Зверніться з заявою в інспекцію з благоустрою при міськраді про незаконне встановлення паркувальних замків мешканцями будинку, яка повинна зобов"язати ЖЕК даного району міста демонтувати встановлені паркувальні замки. |
0
71. Галина
(18.07.2013 12:36)
Доброго дня, підкажіть, будь ласка, в будинку що належить ЖБК в нежилому приміщенні приватний підприємець встановлює фільтр по очисці води, всі питання він узгоджує з Водоканалом, але ж дане приміщення належить ЖБК, і всі комунікації в будинку рахуються за нами. Чи потрібний дозвіл ЖБК, або якісь інші дії.
Ответ: Згідно Наказу Міністерства з питань житлово-комунального гасподарства України "Про затвердження Правил користування системами централізованого комунального водопостачання та водовідведення в населених пунктах України" сказано: Водопровідні вводи державного житлового фонду, житлово-будівельних кооперативів (далі - ЖБК), а також об'єднань співвласників багатоквартирних будинків (далі - ОСББ), усі магістральні й розподільчі внутрішньоквартальні мережі централізованого водопостачання, а також вуличні водорозбірні колонки, призначені для колективного водокористування, окремо розташовані підвищувальні насосні станції холодного водопостачання, артезіанські свердловини передаються за згодою власника згідно з відповідними рішеннями органів місцевого самоврядування на баланс виробника для подальшої експлуатації. За стан водопровідних мереж, які проходять у технічних підвалах і до яких приєднані внутрішньобудинкові мережі, є відповідальними підприємства та організації, у яких вони перебувають на балансі. |
0
70. Андрій
(11.07.2013 11:14)
Доброго дня! Прошу надати консультацію по такому питанню,наша сімя купляла будинок ще за Радянських часів,будинок під одним номером на двох власників,в другій половині жила старенька бабця,з часом вона померла і її половина почала занепадати,а так як будинок має спільний дах і конструкцію,тягнула і нашу половину,тому ми зробили реконструкцію маючи на руках письмовий дозвіл головного архітектора,за будинком числилося 10-ть сотих землі,земля не приватизована і в 2010р була продана міською радою іншому власнику,яким чином можна узаконити нашу реконструкцію?
Ответ: Згідно частини першої статті 365 ЦК України право особи на частку у спільному майні може бути припинене за рішенням суду на підставі позову інших співвласників, якщо: 1) частка є незначною і не може бути виділена в натурі; 2) річ є неподільною; 3) спільне володіння і користування майном є неможливим; 4) таке припинення не завдасть істотної шкоди інтересам співвласника та членам його сім’ї. Для припинення права особи на частку у спільному майні необхідно встановити наявність будь-якої із обставин, передбачених пунктами 1 – 3 частини першої статті 365 ЦК України за умови, що таке припинення не завдасть істотної шкоди інтересам співвласника та членам його сім’ї. Також Згідно висновку будівельно-технічної експертизи вартість проведених будівельних та ремонтних робіт частини будинку можна стягнути з власників за позовом про стягнення витрат на ремонт жилого будинку. |
0
69. валентин
(10.07.2013 19:41)
добрий вечір.Батько помер и залигив заповіт на мене з братом.Але під час приватизаціі квартири буліи прописані брата дружина з сином в 1996 році.Потім вони виписалась.як поділиться квартира?
Ответ: Добрий вечір! Приватизація квартири проходить на кількість квартиронаймачів, які були приписані під час процедури. У Вашому випадку 4 осіб. Після смерті батька, частка його власності в спільній сумісній власності квартири передається у спадок за заповітом Вам і брату в частинах прописаних в заповіті. Тепер Вам потрібно виділити в квартирі свою частку в натурі (тобто кімнату). Це можна зробити через суд. Якщо квартира не підлягає розділу в натурі (за підсумками комісії з БТІ), залишається грошова компенсація, яку також можна реалізувати тільки через суд. |
0
68. Галина
(08.07.2013 12:15)
Я придбала квартиру в 2011 році попередні власники досі не виписались, звязатись з ними я не можу, які мені необхідні документи щоб оформити позовну заяву суд
Ответ: Для оформлення позовної заяви про про визнання осіб такими що втратили право користування житловим приміщенням потрібні такі документи: Копія паспортних данних позивача. Копія договору купівлі-продажу квартири. Копія витягу про державну реєстрацію прав. Копія технічного паспорту на квартиру. Копія довідки про приписаних людей на квартирі. копія будинкової книжки. Примірники позовних заяв з додатками в залежності від кількості відповідачів. Квітанція про сплату судового збору. |
0
67. Ольга
(26.06.2013 13:06)
Доброго дня! скажіть, будь ласка, мій чоловік державний службовець, працює в районі, живемо у місті. Чи можливо переведення у місто за місцем проживанням дружини?
Ответ: На підставі законодавства України і аналізу типових виробничих ситуацій, що обумовлюють необхідність переведення, можна виділити такі види переведення працівників: переведення на іншу роботу на тому ж підприємстві (частина перша ст. 32 КЗпП); переведення на роботу на інше підприємство (частина перша ст. 32 та п. 5 частини першої ст. 36 КЗпП); переведення на роботу в іншу місцевість (частина перша ст. 32 КЗпП); тимчасове переведення працівників на іншу роботу у зв'язку з форс-мажорними обставинами (частини друга і третя ст. 33 КЗпП); тимчасове переведення працівників на іншу роботу в разі простою (ст. 34 КЗпП); переведення працівників на легшу роботу за станом здоров'я (ст. 170 КЗпП); переведення на легшу роботу вагітних жінок і жінок, які мають дітей віком до трьох років (ст. 178 КЗпП). Таких підстав для переведення на роботу в іншу місцевість, як проживання дружини в іншому місці в законодавстві немає. Тому це не буде переведення а типове звільнення за власним бажанням і влаштування на роботу в іншій місцевості. |
0
66. Вікторія
[Віка]
(21.06.2013 21:52)
Доброго вечора! Скажіть, будь ласка, який розмір аліментів може отримувати колишня дружина мого чоловіка на дитину (10 років), якщо ми маємо спільну дитину і я перебуваю в декретній відпустці. Дякую.
Ответ: Розмір аліментів повинен бути зазначений в рішені суду при розлучені, якщо було подання про призначення аліментів.Мінімальний розмір аліментів на одну дитину не може бути меншим, ніж 30% прожиткового мінімуму для дитини відповідного віку, за винятком випадків передбачених ст. 184 Сімейного кодексу України (коли розмір аліментів визначається у твердій грошовій сумі). Сума в твердій грошовій валюті зазначається в рішені суду. Згідно Сімейного кодексу України ст. 192: Розмір аліментів, визначений за рішенням суду або домовленістю між батьками, може бути згодом зменшено або збільшено за рішенням суду за позовом платника або одержувача аліментів у разі зміни матеріального або сімейного стану, погіршення або поліпшення здоров'я когось із них та в інших випадках, передбачених цим Кодексом. |
0
65. Галина
(19.06.2013 09:58)
Доброго дня, а чи повинні були нас спочатку попередити усно чи в письмовій формі.......
Ответ: Це не перевірка а просто реєстрація адміністративного правопорушення і попереджувати вони Вас не повинні. Постанова про притягнення до відповідальності буде виноситись на засіданні адміністративної комісії. |
0
64. Галина
(18.06.2013 13:42)
Доброго дня, звертаюсь знову до Вас по допомогу,нашому ЖБК було предявлено протокол про адміністративне правопорушення, яке полягає у тому що прилегла територія знаходиться у незадовільному стані, газони не прибрані, не покошені, кишені для стоянки теж не прибрані, даний протокол був складений майстром ЖЕКу без присутності нашого Голиви ЖБК, і без жодного попередження, договору між ЖБК і ЖЕком немає, виділеної території яка б була закріплена за нами немає, скажіть, будь ласка, чи мав майстер ЖЕКу право на складення такого протоколу, за відсутності нашого Голови,і на яких підставах ЖЕК закріплює за нами вищезазначену територію.В протоколі зазначено що голова відмовилась підписувати протокол, хоча вона в день складання протоколу перебувала за кордоном про що є відмітка в паспорті.Чи можемо ми оскаржувати даний протокол???
Ответ: Добрий день,Галина! Відповідно до статті 254 КУпАП, про вчинення адміністративного правопорушення складається протокол уповноваженою на те посадовою особою(тобто повинно бути рішення виконкому про право складання протоколів цими службовими особами). Далі протокол про адміністративне правопорушення складається у двох екземплярах, один з яких під розписку вручається особі, яка притягується до адміністративної відповідальності. Стаття 256 Кодексу визначає зміст протоколу. Відповідно до цього повинен бути визначений належний відповідач та установлена його особа, зміст правопорушення, норми якого закону порушено з вказанням відповідної статті. Адміністративний протокол складається в присутності правопорушника, який повинен мати змогу викласти свої зауваження щодо його змісту. Виконання цих вимог являється обов'язковою. Тому потрібно написати пояснення в адміністративну комісію при виконкомі міста, в якому описати підстави(невиконання зазначених вище норм,немає виділеної території і т.д) для скасування протоколу адміністративного правопорушення. Якщо відповідача все таки викличуть на засідання адміністративної комісії, яка буде розглядати протокол,тоді потрібно всі докази надати на засіданні. Відповідач має право на юридичну допомогу з боку адвоката або юриста. Щоб оскаржити постанову адміністративної комісії потрібно писати скаргу на постанову до виконавчого комітету відповідної місцевої ради в 10-ти денний строк з дня її винесення, і отримавши негативне рішення виконкому оскаржувати постанову до місцевого суду. Також можна відразу звертатися до місцевого суду в 10-ти денний строк з дня винесення постанови. |
0
63. Галина
(11.06.2013 16:55)
так, нам код був не відомий, при подачі заяви в суд, і при подачі заяви про відкриття виконавчого провадження.Нам цікаво чи можемо ми звернутись можливо до керівника з заявою про відкриття виконавчої служби, чи можливо є інші способи відкриття виконавчого провадження...........
Ответ: Подавайте документи ще раз на виконавче провадження. Паралельно з тим подавайте скаргу на виконавця керівнику. В скарзі має бути юридично обґрунтовано несанкціонованість відмови(схиляйтесь на відсутність інд.коду в матеріалах справи). На останок залишається оскарження постанови в суді. |
0
62. Галина
(11.06.2013 13:00)
причиною відмови є те, що це судовий наказ про стягнення заборгованості з одного з наших мешканців на користь ЖБК, але в судовому наказі не вказаний індифікаційний код боржника, саме на це і посилається державний виконавець........
Ответ: Відмова виконавців правомірна, тому що відповідно до пункту третього частини першої ст. 18 Закону України «Про виконавче провадження» закріплено обов’язкове зазначення у виконавчому документі реєстраційного номера облікової картки фізичної особи (нижче за текстом – реєстраційний номер) стягувача та боржника. Щоб вирішити це питання зверніться до суду з заявою "про приведення виконавчого документу у відповідність із вимогами ст. 18 ЗУ "Про виконавче провадження". Якщо з матеріалів справи вбачається, що індивідуальний номер боржника не був відомий суду як під час розгляду справи, так і при видачі виконавчого листа стягувачеві, то виходячи з цього можна зазначити, що Закон на час відкриття виконавчого провадження передбачає обов'язкове зазначення індивідуального ідентифікаційного номеру боржника лише при його наявності та коли такий код відомий суду. |
0
61. Олександр
(10.06.2013 15:31)
що робити якщо купив авто яке знаходиться під заставою?
Ответ: Реалізація застави може відбуватися тільки за згодою кредитора. Тому, якщо згоди не було, то це називається шахрайством. Вирішення - заява в міліцію за фактом злочину. Далі компенсація матеріальних збитків. Також можна спробувати договоритись з власником про погашення майна іншим майном. А якщо є розписка, то можна спробувати подати цивільний позов про стягнення сплаченої суми, яку було отримано без достатніх на те підстав (автомобіль залишився у власності господаря). |
0
60. Галина
(10.06.2013 12:42)
Доброго дня, виконавча служба винесла постанову про відмову у відкритті виконавчого провадження, в суді оскаржити ми не можемо, чи є інші шляхи оскарження даної постанови?????
Ответ: Добрий день!Державний виконавець зобов'язаний прийняти до виконання виконавчий документ і відкрити виконавче провадження, якщо не закінчився строк пред'явлення такого документа до виконання, він відповідає вимогам,передбаченим цим Законом, і пред'явлений до виконання до відповідного органу державної виконавчої служби. Напишіть будь ласка причини відмови у відкритті виконавчого провадження зазначені в постанові. |
|
Пошук на сайті |
---|
|
Відвідувачі онлайн |
---|
Онлайн всього: 4 Гостей: 4 Користувачів: 0 |
|