Юридична консультація
Сторінки: « 1 2 ... 15 16 17 18 19 »
Показано 241-255 з 284 повідомлень
0
44. Елена
(25.02.2013 00:24)
Я уже писала вам, что мой муж умер после 4-х месяцев болезни. Все это время он лежал в больнице, вернее в 3-х больницах: в первой и второй мне дали выписку (эпикриз) после перевода в следующую больницу, а вот из последней - уже месяц как не могу добиться. После смерти мужа отправили в судмедэкспертизу для вскрытия и установления причины смерти (так как у него была тяжелая травма). Через неделю я обратилась к последнему лечащему врачу за выпиской, но вот уже месяц она меня "футболит" (зачем мне нужна выписка, на умерших мы не выдаем выписку, история болезни находится в судмедэкспертизе до 1 месяца и т.д.) Подскажите, пожалуйста, как я могу вытребовать эту выписку?
|
0
43. Елена
(18.02.2013 15:35)
В результате несчастного случая в сентябре 2012г. мой муж 4 месяца находился в реанимации, в 5 декабря 2012г. МСЕК дала ему группу инвалидности 1-А. В середине декабря 2012г. я обратилась в ПФУ и оформила пенсию по инвалидности, стаж у мужа был 7,5 лет - этого было достаточно для оформления пенсии (для полных 39 лет - стаж 6 лет). 20.01.2012г. мой муж умер (получили пенсию за декабрь и январь). У нас 2 маленьких детей (3 и 5 лет). Когда я обратилась в ПФУ для оформления пенсии по утрате кормильца на детей, мне отказали, т.к. для оформления пенсии у мужа должен быть стаж 8 лет. Мужу 10.03.2013г. должно было исполниться 40 лет. Скажите, пожалуйста, почему при расчете пенсии по инвалидности достаточно было 6 лет стажа, а для пенсии по утрате кормильца необходимо 8 лет стажа? Правомерный ли отказ в оформлении пенсии?
Ответ: Так,відмова в оформленні пенсії правомірна. Відповідно до Закону України "Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування" ст.36: Пенсія у зв'язку з втратою годувальника призначається непрацездатним членам сім'ї померлого годувальника, які були на його утриманні, за наявності в годувальника на день смерті страхового стажу, який був би необхідний йому для призначення пенсії по III групі інвалідності, а в разі смерті пенсіонера або осіб, зазначених у частині другій статті 32 цього Закону,(Якщо інвалідність настала в період проходження строкової військової служби), - незалежно від тривалості страхового стажу. |
0
42. Galuna
(14.02.2013 15:24)
Доброго дня,чи може отримувати пенсію по втраті годувальника вдова(інвалід IIгруп).За життя чоловіка проживали разом,а зараз живе у батьків своїх,чи впливає виписка???
Ответ: До непрацездатних членів сім'ї , які мають право на отримання пенсії по втраті годувальника, відносяться: чоловік (дружина), батько, мати, якщо вони є інвалідами або досягли пенсійного віку. Також згідно ст. 38 Закону України "Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування": Пенсія у зв'язку з втратою годувальника призначається на весь період, протягом якого член сім'ї померлого годувальника вважається непрацездатним згідно із частиною другою статті 36 цього Закону, а членам сім'ї, які досягли пенсійного віку, передбаченого статтею 26 цього Закону, - довічно. Також згідно 1 розділі ст.10 Закону України "Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування" сказано: 1. Особі, яка має одночасно право на різні види пенсії (за віком, по інвалідності, у зв'язку з втратою годувальника), призначається один із цих видів пенсії за її вибором. Прописка не виплату пенсії не впливає. За оформленням пенсії звертайтесь в Пенсійний фонд по місцю реєстрації. |
0
41. Тетяна
(11.02.2013 11:40)
Доброго Дня! Скажіть будь ласка, чи можу я стати на квартирний облік якщо я ніде не прописана???
Ответ: Добрий день, Тетяна! Згідно ПОСТАНОВИ РАДИ МІНІСТРІВ УКРАЇНСЬКОЇ РСР І УКРАЇНСЬКОЇ РЕСПУБЛІКАНСЬКОЇ РАДИ ПРОФЕСІЙНИХ СПІЛОК від 11 грудня 1984 р. N 470 Київ "Про затвердження Правил обліку громадян, які потребують поліпшення житлових умов, і надання їм жилих приміщень в Українській РСР" пункт 15: На квартирний облік беруться потребуючі поліпшення житлових умов громадяни, які постійно проживають, а також прописані у даному населеному пункті. |
0
40. марія
(09.02.2013 12:16)
. Я працюю бухгалтером в державному дитячому садку, чи маю я право на допомогу,при виході на пенсію.
Ответ: Згідно ст.44 Кодексу Законів про працю: При припиненні трудового договору з підстав, зазначених у пункті 6 статті 36(відмова працівника від переведення на роботу в іншу місцевість разом з підприємством, установою, організацією, а також відмова від продовження роботи у зв'язку із зміною істотних умов праці )та пунктах 1(змін в організації виробництва і праці, в тому числі ліквідації, реорганізації, банкрутства або перепрофілювання підприємства, установи, організації, скорочення чисельності або штату працівників), 2(виявленої невідповідності працівника займаній посаді або виконуваній роботі внаслідок недостатньої кваліфікації або стану здоров'я, які перешкоджають продовженню даної роботи, а так само в разі відмови у наданні допуску до державної таємниці або скасування допуску до державної таємниці, якщо виконання покладених на нього обов'язків вимагає доступу до державної таємниці) і 6(поновлення на роботі працівника, який раніше виконував цю роботу) статті 40 цього Кодексу, працівникові виплачується вихідна допомога у розмірі не менше середнього місячного заробітку; у разі призову або вступу на військову службу, направлення на альтернативну (невійськову) службу (пункт 3 статті 36) - у розмірі двох мінімальних заробітних плат; внаслідок порушення власником або уповноваженим ним органом законодавства про працю, колективного чи трудового договору (статті 38 і 39) - у розмірі, передбаченому колективним договором, але не менше тримісячного середнього заробітку. |
0
39. Olya
(08.02.2013 11:08)
Дякую за відповідь! Але скажіть, будь-ласка, чи мало право УПСЗН відмінити пенсію дитині-інваліду( у листі було вказано"відмінити соц.виплати матері)? Тим більше, що дитина влаштована на НЕповне державне забезпечення!
Ответ: Відмінити пенсію дитині-інваліду "соцстрах" не мав ніякого права. Зверніться з письмовим запитом до керівника, щодо пояснень причин припинення виплат. Вимагайте поновлення виплат та компенсії за невиплачений час. Якщо Ваші дії будуть безрезультативні, звертайтесь до суду. |
0
38. Olya
(07.02.2013 17:47)
Добрий день! Підкажіть, будь-ласка, при влаштуванні дитини-інваліда у дитячий заклад в управління праці був направлений лист з проханням відмінити соц.виплати матері дитини. Працівники ССД мали на увазі допомогу як одинокій матері та малозабезпеченій сім'ї, проте в управлінні праці відмінили все, включаючи допомогу по інвалідності для дитини. На якій підставі можна взагалі скасовувати допомогу дитині-інваліду, як її відновити і як повернути гроші, які вже роки 2 не виплачували? Хто має контролювати виплати соц.допомоги дитини, яка перебуває у державному закладі: служба у справах дітей, на обліку, якої він перебуває чи заклад в якому він знаходиться?
Ответ: Законих підстав для скасування соціальної допомоги дітям-інвалідам немає. Відповідно до статті 13 Закону України "Про державну соціальну допомогу інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам" інваліди з дитинства та діти-інваліди, які перебувають на повному державному утриманні, мають право на призначення та виплату державної соціальної допомоги, а саме:
• інвалідам з дитинства, які перебувають на повному державному утриманні, виплачується 25 відсотків призначеного розміру державної соціальної допомоги, при цьому 75 відсотків призначеного розміру державної соціальної допомоги перераховується установі (закладу), де перебуває інвалід з дитинства, за його особистою письмовою заявою або заявою його законного представника. Зазначені кошти зараховуються на рахунки таких установ (закладів) понад бюджетні асигнування і спрямовуються виключно на поліпшення умов проживання в них інвалідів у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України;
• дітям-інвалідам із числа сиріт за період перебування на повному державному утриманні державна соціальна допомога виплачується в повному розмірі та перераховується на їх особисті рахунки у банківських установах (їх філіях);
• іншим дітям-інвалідам, які перебувають у будинках-інтернатах, інших стаціонарних установах (закладах) на повному державному утриманні, призначена державна соціальна допомога виплачується в розмірі 50 відсотків та перераховується на їх особисті рахунки у банківських установах (їх філіях). При цьому частина державної соціальної допомоги, що залишилася після виплати суми державної соціальної допомоги, перераховується на банківський рахунок установи (закладу) за місцем перебування дитини і спрямовується виключно на поліпшення умов проживання дітей. Контроль за виплатами веде керівник навчального закладу.Повернення невиплачених коштів можна зробити в судовому порядку. Суми державної соціальної допомоги, не одержані своєчасно з вини органу, який призначає або виплачує державну соціальну допомогу або через неможливість отримання цих сум інвалідом чи його офіційним представником з поважних причин (наприклад, перебування на лікуванні) виплачуються за минулий час без обмеження будь-яким строком. При цьому виплата державної соціальної допомоги за минулий час здійснюється виходячи із прожиткового мінімуму,затвердженого на момент її виплати, з компенсацією за несвоєчасну її виплату. |
0
37. Вікторія
(04.02.2013 03:30)
Мій батько уч. бойових дій у Афганістані, ліквідатор аварії на ЧАЕС, також служив в Балтиці. Вже майже 30 років не був забезпечений жодним квадратним метром. У 2000 році ми сім`єю були змушені виписатись із міста і приписатись у селі тієї ж області. Чи мали право нас зняти з квартирного обліку через приписку в селі, якщо на житловий облік ми не зазіхали? З сільради взяли довідку про те що на обліку не перебуваємо, на земельну ділянку не претендуємо. У будь якому разі підкажіть , будь-ласка статті законів. Дуже дякую
Ответ: Згідно на даний час чинної ПОСТАНОВИ РАДИ МІНІСТРІВ УКРАЇНСЬКОЇ РСР І УКРАЇНСЬКОЇ РЕСПУБЛІКАНСЬКОЇ РАДИ ПРОФЕСІЙНИХ СПІЛОК від 11 грудня 1984 р. N 470 Київ "Про затвердження Правил обліку громадян, які потребують поліпшення житлових умов, і надання їм жилих приміщень в Українській РСР" пункт 26: знімаються з квартирного обліку у випадках: 2) виїзду на постійне місце проживання до іншого населеного пункту; А згідно пункту 15 На квартирний облік беруться потребуючі поліпшення житлових умов громадяни, які постійно проживають, а також прописані у даному населеному пункті. Умова про прописку, передбачена в абзаці першому цього пункту, не поширюється на громадян, тимчасово відсутніх у даному населеному пункті, якщо за ними за законом зберігається жиле приміщення. Тому якщо Ви знову проживаєте в місті, Вам необхідно повторно ставати на квартирний облік. А статус учасника бойових дій надає Вам право першочергового отримання квартири. Також в п. 46 Поза чергою жилі приміщення надаються: 5-1) особам, які належать до інвалідів війни. Особи, зазначені у цьому підпункті, забезпечуються жилою площею протягом двох років з дня взяття на квартирний облік, а інваліди 1 групи з числа учасників бойових дій на території інших країн - протягом року; |
0
36. Віктор
(02.02.2013 21:03)
Я учасник ліквідації аварії на Чорнобильські АЕС,2 категорії.Приймав участь у ліквідації аварії у період з 17 червня 1986р.по 11 липня 1986р.в в/ч 37528 яка стояла в с. Оране,на станцію /в зону відчуження нас возили працювать.Коли мені виповнилось 50 років я оформився на пенсію та через пів року виявилося,що треба довідка про кількість виїздів в зону відчеження(яку нам при виїзді з в/ч не видали).І пенційний фонд припинив видачу пенсії ;я зробив запит в Галузевий архів.Звідти прийшло підтвердження ,що я приймав учась в ліквідації аварії в цей період, але виїзди не відображеній.Потім звернувшись в міністерство соціальної політики України до комісії зі спірних питань де прислали нам витяг з протоколу, що на підставі пред"явлених документів підтверджують правельність визначення статусу учасника ліквідації аварії на АЕС категорії 2.,що виконував роботи у зоні відчуження у 1 пол.1986р, не менше одного календарного дня.Та пенційний фонд не приймає її,тому що не вказано виїзди в зону. Куди мені звертатися далі?
Ответ: Добрий день, Віктор. Спробуйте звернутись з запитом до Міністерства оборони України яке є центральним органом виконавчої влади, що опікується особами, які виконували службові обов’язки з ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС, у тому числі за призовом через військкомати, про надання потрібної Вам інформації для оформлення пенсії. Якщо там Вам не нададуть такої інформації, то потрібно збирати всі документи, які у Вас є, свідків і інші докази та звертатись з позовною заявою до суду. Бо згідно ст. 55 Закону України «Про статус і соціальний захист громадян , які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи « особам ,які працювали у зоні відчуження з моменту аварії до 1 липня 1986 року незалежно від кількості робочих днів, а з 1 липня 1986 року по 31 грудня 1986 року - не менше 5 календарних днів , пенсія за віком призначається із зменшенням встановленого пенсійного віку на 10 років. |
0
35. Егор жорж
[jorj]
(25.01.2013 22:21)
Еще один вопрос, у моего соседа есть державний акт на землю для ведення підсобного господарства (осг), та хоче він побудувати на ний магазин та переоформити землю під комерцію, чи має він на це право!????
Ответ: Зміна цільового призначення земельної ділянки здійснюється з ініціативи власника. Форма і зміст заяви (клопотання) на зміну цільового призначення законодавством не встановлені. Ст.20 п.3 Земельного кодексу України Зміна цільового призначення земельних ділянок приватної власності провадиться: щодо земельних ділянок, розташованих у межах населеного пункту, - сільською,селищною, міською радою; щодо земельних ділянок, розташованих за межами населених пунктів, - районною державною адміністрацією, а щодо земельних ділянок, розташованих за межами населених пунктів, що не входять до території району, або в разі якщо районна державна адміністрація не утворена, - Радою міністрів Автономної Республіки Крим, обласною державною адміністрацією. В заяві потрібно вказати: кадастровий номер земельної ділянки; категорію земель (цільове призначення), до якого належить земельна ділянка зараз, і категорію земель (цільове призначення), передбачувану в майбутньому; мотивацію необхідності зміни цільового призначення; права на земельну ділянку і документи що їх підтверджують. До заяви потрібно додати: копія державного акта на право власності на земельну ділянку; для громадянина - власника земельної ділянки - копія паспорта (серія, номер паспорта, коли і ким виданий та місце проживання), для юридичної особи - власника земельної ділянки - копія статуту (положення) та копія свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи; документи щодо встановлених обмежень (обтяжень) та земельних сервітутів на використання земельної ділянки; обгрунтування необхідності зміни цільового призначення земельної ділянки із зазначенням її розміру. Сільська, селищна, міська рада або районна держадміністрація розглядають заяву (клопотання) на зміну цільового призначення земельної ділянки і в разі згоди дають дозвіл на підготовку проекту її відведення. |
0
34. Егор жорж
[jorj]
(25.01.2013 22:12)
подскажите как людям получить право на землю, если они оформили документацию по старим постановам КМУ 1021 и 749, которые уже не действительные, а теперь надо переделывать документы и снова платить ???, как поступить. Ведь рачитывали получить госакт на землю, а теперь какую то бумажку Спасибо..
Ответ: Згідно Постанови Кабінету Міністрів України № 1051 від 17 жовтня 2012 року " Про затвердження Порядку ведення Державного земельного кадастру" 1) у разі, коли до набрання чинності цією постановою:
документація із землеустрою і технічна документація з оцінки земель, яка є підставою для внесення відомостей до Державного земельного кадастру, розроблена, але не затверджена рішенням органу державної влади або органу місцевого самоврядування, внесення відомостей до Державного земельного кадастру здійснюється відповідно до Порядку;
кадастрові номери земельним ділянкам на підставі відповідних заяв замовників документації із землеустрою або уповноважених ними осіб не визначені або визначені, але не присвоєні, такі кадастрові номери присвоюються земельним ділянкам відповідно до Порядку;
зареєстровано в установленому законодавством порядку заяви фізичних або юридичних осіб про надання послуг, пов'язаних з веденням державного реєстру земель, та/або укладено договори для отримання зазначених послуг, але такі послуги не надані, вони надаються відповідно до Порядку. При цьому, якщо плату за надання послуг внесено в повному обсязі, додаткова плата за надання послуг не справляється; |
0
33. tati603
(24.01.2013 20:09)
Платится пенсія по втраті годувальника при навчанні в аспірантурі (денна форма) до досягнення 23 років?
Ответ: Так, якщо Ви після навчання ніде не працювали, а продовжуєте навчання в аспірантурі навчального закладу. Пенсія у разі втрати годувальника виплачується дітям, які навчаються за денною формою навчання у загальноосвітніх навчальних закладах системи загальної середньої освіти, а також професійно-технічних, вищих навчальних закладах, до закінчення такими дітьми навчальних закладів, але не довше ніж до досягнення ними 23 років та дітям - сиротам, (які втратили обох батьків), до досягнення ними 23 років незалежно від того, навчаються вони чи ні. А за Законом України "Про вищу освіту" ст.53:Особами, які навчаються у вищих навчальних закладах, є студенти (слухачі), курсанти, екстерни, асистенти-стажисти, інтерни, клінічні ординатори, здобувачі, аспіранти (ад'юнкти) та докторанти". |
0
32. настя
(11.01.2013 18:17)
Мати- одиночка отримувала одиноку і до 3 років з урахуванням доходів, все разом 1,250 гривень. Потім 7 січня дитині виполнилось 3 роки, є висновок ЛКК продовжити декрет на 1 рік, так як дитина хворіє. Хотіли подати довідку на державну соціальну допомогу- відмовили. Чи мали право відмовити одинокій матері в державній соціальній допомозі?
Ответ: Допомога на дитину одинакий матері припиняється у разі: -позбавлення отримувача допомоги батьківських прав; -позбавлення волі отримувача допомоги за вироком суду; -скасування рішення про усиновлення дитини або визнання його недійсним; -реєстрації дитиною шлюбу до досягнення нею 18-річного віку; -надання неповнолітній особі повної цивільної дієздатності у випадках, передбачених законом; -смерті дитини; -смерті отримувача допомоги. Виплата допомоги на дітей одиноким матерям (батькам) зупиняється у разі: -тимчасового влаштування дитини на повне державне утримання; -відібрання дитини в отримувача допомоги без позбавлення батьківських прав; -тимчасового працевлаштування дитини. Виплата допомоги припиняється або зупиняється на підставі поданих обґрунтованих пропозицій органу опіки та піклування чи державного соціального інспектора органу праці та соціального захисту населення з місяця, що настає за місяцем, в якому виникли зазначені обставини, за рішенням органу, який призначив допомогу. |
0
31. Любовь
(27.12.2012 22:19)
Скажіть будь-ласка, чи маю я право прописати свою новонароджену третю дитину, в квартиру де проживаю з двома дочками від першого шлюбу. Ця квартира була поділена між мною та колишнім чоловіком по 1/2, він теж прописаний але не проживає вже 7 років. Чи можу я прописати свою дитину без його згоди і яким чином?
Ответ: Так,Ви можите прописати свою дитину без згоди іншого співвласника на підставі документу який засвідчує право Вашої співвласності. Для реєстрації дитини потрібно звернутися у відділ паспортного столу з заявою та долучити документ про право власності на частину квартири. |
0
30. Ліза
(24.12.2012 18:00)
Добрий день! Які аліменти, мається наувазі суму від офіційної зарплатні повинен сплачувати батько дитини, у випадку якщо батьки не були одружені а батьківство було визначено експертизою днк?
Ответ: Сума аліментів визначається в суді при розгляді справи про виплату аліментів і зазначається в рішенні суду або в твердій грошовій валюті(сума, якої Ви дійшли згоди в суді), або у відсотках, але не менше ніж 30 відсотків прожиткового мінімуму для дитини відповідного віку. |
|
Пошук на сайті |
---|
|
Відвідувачі онлайн |
---|
Онлайн всього: 3 Гостей: 3 Користувачів: 0 |
|