У березні цього року Латвійський інформаційний центр споживачів ECC Латвії обробив важливу "дорожню" інформацію про 28 країнах Європи. Кілька прикладів: - Латвію можна назвати однією з найповільніших країн щодо обмеження максимальної швидкості на великих дорогах - 90 км / ч. Нижче - лише на Мальті, де не можна їздити швидше 80 км / ч. - У Чехії, Угорщини, Румунії та Словаччини поширена вкрай сувора норма щодо вживання алкоголю потенційними водіями. Заборонено сідати за кермо, випивши навіть легкий коктейльчик або пляшку пива. В організмі водія повинно бути 0,0 проміле, інакше - суворе покарання. - Пересуватися на транспортному засобі з увімкненими фарами круглий рік - правило, яке існує не тільки в Латвії. Така ж норма введена ще в дев'яти країнах: у Данії, Естонії, Ісландії, Норвегії, Польщі, Словаччини, Словенії та Швеції. - Їздити на зимовій гумі в зимовий період обов'язково в Австрії, Чехії, Естонії, Фінляндії, Італії (в окремих містах), Латвії, Литві, Румунії, Словенії та Швеції.Більш лояльно до цього підходять німці - в Німеччині конкретний період зими не визначений. Така ж ситуація існує в Норвегії та Словенії, де зимові колеса слід ставити тоді, коли цього вимагатимуть погодні умови. - В Норвегії дуже високі штрафи на порушення правил дорожнього руху. Там же при перевірці документів водія завжди перевіряють на алкоголь, це нормальна практика. - Пересуваючись на велосипеді у Франції, двоколісний транспорт повинен бути обладнаний двома робочими гальмами та звуковим сигналом. А сам велосипедист обов'язково повинен бути одягнений в светоотражающую жилетку.На Мальті, в Норвегії, Португалії та Словаччини до цього додається обов'язкове носіння захисного шолома (незалежно від віку велосипедиста).
|