Юридична консультація

Головна » Гостьова книга [ Додати запис ]

Сторінки: « 1 2 ... 12 13 14 15 16 ... 18 19 »
Показано 196-210 з 284 повідомлень
0  
89. Oлег   (11.12.2013 10:31)
Доброго дня! Підкажіть будь-ласка!Я зараз інвалід ІІ групи (держслужбовець) працюю. Отримав пенсію за грудень 1049 грн. Стаж державної служби 6 р. 10 місяців. Чи вірно мені нарахували пенсію і як вона залежить від заробітної плати ? І чи зміниться розмір пенсії коли меді дадуть ІІІ групу? Дякую!
Ответ: Добрий день! Згідно Закону України "Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування" ч 1 статті 33 встановлено, що пенсія по інвалідності залежно від групи інвалідності призначається в таких розмірах: інвалідам I групи — 100% пенсії за віком; інвалідам II групи — 90% пенсії за віком; інвалідам III групи — 50% пенсії за віком, обчисленої відповідно до статей 27 і 28 цього ж Закону.
При цьому, до страхового стажу для обчислення розміру пенсії за віком, з якого обчислюється розмір пенсії по інвалідності, крім наявного страхового стажу зараховується також період із дня встановлення інвалідності до досягнення особою пенсійного віку (ст. 24 Закону).
Статтею 35 Закону установлено, що в разі зміни групи інвалідності пенсія в новому розмірі виплачується з дня зміни групи інвалідності.
Якщо особа визнана інвалідом нижчої групи, пенсія виплачується за попередньою групою до кінця місяця, в якому змінено групу інвалідності.

0  
88. Анна   (02.12.2013 23:06)
Для оформления повышенной помощи на ребенка до 3лет нужны справкио доходах.
у меня есть земли 2га для ведения подсобного хозяйства. Ее в аренду мне сказали нельзя сдавать, по этому как и многие на честном слове поручили занятие на ней знакомым за 1000грн в год!
Будучи в собесе мне сказали что имея землю 2га они считают так, будто я имею с этой земли около 1500грн в МЕСЯЦ! И будучи матерью-одиночкой я не имею права получать выплату как малообеспеченная.
Объясните что это за закон такой! Я нигде
не могу найти его. На каком основании и от куда такие суммы дохода, которых я и в глаза не видела? так же в оформлении повышенной матери-одиночки,мне отказали,потому что "у тебя по доходам не получится,потому что у тебя есть земля".такой же ответ я получила на оформление малообеспеченности.это же не пай! Объясните пожалуйста
Ответ: Згідно Закону України "Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім'ям" ст.7 Умови,за яких державна соціальна допомога не призначається, зменшується її розмір або припиняється виплата.
Якщо у власності чи володінні малозабезпеченої сім'ї (крім сімей, що складаються лише з дітей та осіб, які досягли 65-річного віку або є інвалідами I та II групи, та сімей, в яких є діти-інваліди) є земельна ділянка площею понад 0,6 га, крім випадків, коли така земельна ділянка з незалежних від сім'ї причин не приносить дохід.
Вимагайте письмове пояснення з посиланням на законодавство щодо причин відмови оформлення підвищеної виплати. Також звертайтесь до керівництва управління за письмовим роз'ясненням. Далі зможете оскаржити дії держслужбовців в судовому порядку.

0  
87. Роман   (25.11.2013 18:06)
Знову звертаюся до вас із таким питанням: що робити якщо договір про працевлаштування випускника ВНЗ, який навчався на денній формі навчання на бюджетній основі був складений 21.10.13., так як попередньо ми були непроінформовані.Які наші дії, чи можна буде отримати допомогу пізніше?
Ответ: Ви можете звернутися до Міністерства освіти і науки України (у випадку якщо Ваш вищий навчальний заклад I - IV рівнів акредитації і підпорядкований Міністерству освіти і науки України або іншому міністерству чи іншому центральному органу виконавчої влади) або до Міністерства освіти і науки Автономної Республіки Крим, управління освіти і науки обласних, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій (у випадку якщо Ваш вищий навчальний заклад I - IV рівнів акредитації і комунальної форми власності незалежно від підпорядкування) із заявою про поновлення пропущеного строку для подання заяви з обґрунтуванням причин такого пропуску.
У випадку отримання негативної відповіді, Вам гарантовано право на оскарження в суді рішень, дій чи бездіяльності органів державної влади, органів місцевого самоврядування, посадових і службових осіб відповідно до ст. 55 Конституції України.

0  
86. Роман   (22.11.2013 18:45)
Добрий день! Хочу запитати вас чи буде нараховуватися матеріальна допомога молодим спеціалістам-вчителям і куди потрібно звертатися щоб отримати її?
Ответ: Випускники вищих навчальних закладів, які у 2013 навчальному році здобули освіту за напрямами і спеціальностями педагогічного профілю та уклали на строк не менш як три роки договір про роботу на посадах педагогічних працівників у загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладах отримають одноразову адресну грошову допомогу у п'ятикратному розмірі мінімальної заробітної плати (5 735 грн.).
Допомога надається випускникам денної форми навчання, які навчались за рахунок бюджетних коштів за державним замовленням у вищих навчальних закладах I - IV рівнів акредитації державної та комунальної форм власності незалежно від підпорядкування.
Нарахування допомоги здійснюється у вищому навчальному закладі на підставі наказу, що видається після затвердження кількості випускників, яким надається допомога, та на підставі поданої випускником до 10 жовтня 2013 року заяви про надання допомоги, копії трудової книжки та копії договору. Виплата здійснюється до кінця поточного року.

0  
85. Чонка Микола Михайлович   (20.11.2013 21:27)
Доброго дня,підкажіть, будь ласка, що робити,якщо за законом призначена пенсія трактористам-машинімтам, а в трудовій книжці записано просто тракторист без приставки "машиніст", чи нараховується в такому випадку пільгова пенсія і як її домогтися? Наперед дякую!
Ответ: Для виходу на пенсію треба щоб діюче підприємство чи його правонаступник підтвердили своєму працівнику пільговий стаж. Відповідно до статті 62 Закону України «Про пенсійне забезпечення», основним документом для такого підтвердження є трудова книжка. Якщо в ній не зроблені відповідні записи щодо виконання умов праці на підприємствах, де протікала робота претенденту на пільгову пенсію за віком треба надати уто­чнюючу довідку (це передбачено постановою Кабінету Міністрів України від 12.08.1993р. № 637). Її має видати підприємство чи його правонаступники, де працювала особа.

У цій довідці має бути вказано: періоди роботи, що зараховуються до пільгового стажу; професія або посада, характер виконуваної роботи, розділ, підрозділ, пункт, найменування списків або їх номери, куди включається цей період роботи, первинні документи за час виконання роботи, на підставі яких видана довідка. Окрім цього, у довідці трактористів-машиністів підприємств сільського господарства (у тому числі колгоспів), має бути зазначено про безпосередню зайнятість у виробництві сільськогосподарської продукції. Стосовно жінок, які працювали доярками (операторами машинного доїння), свинарками-операторами на підприємствах сільського господарства (в тому числі колгоспах) — про виконання встановлених норм обслуговування.

Якщо підприємство ліквідоване без визначення правонаступника підтвердження пільгового стажу здійснюється комісіями з питань підтвердження стажу роботи на посадах, що створені при кожному обласному управлінні Пенсійного фонду. Вони і дають право на призначення пенсії на пільгових умовах або за вислугу років.

Комісія діє на підставі Порядку підтвердження періодів роботи, що зараховуються до трудового стажу для призначення пенсій на пільгових умо­вах або за вислугу років, затвердженого постановою Пенсійного фонду Укра­їни 10 листопада 2006 року № 18-1 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 24.11.2006 р. за № 1231/13105.

До Комісії заявники повинні надати, зокрема, документи, які видаються архівними установами на підставі первинної документації про за­робіток та стаж, що знаходиться на збереженні. Але якщо зі збереженням проблема?
Залишається подавати документи до суду, щодо підтвердження факту роботи на посаді, що надає право за законом на пільгову пенсію.

0  
84. Богдан   (17.11.2013 10:33)
Добрий день. Я проживаю у селі Чернівецькоі обл,у нас великі перепади електроенергіі 130-220 вольт . Навіть сьогодні в неділю показує 150-170-145,побутові прилади не включаються . Звертались у районний РЕМ Аа там годують обіцянками.Підскажіть будьласка які документи підготувати щоб звернутись у вищі інстанціі.Дякую.
Ответ: Треба звертатись до інспекторів РЕМів (районних електричних мереж), подавати скарги черговим, писати заяви на ім’я начальників РЕМів і вказати, що вони постачають неякісну електроенергію Вам. При цьому звертати увагу на те, щоб ваші заяви реєструвалися в журналах обліку. Далі можна скаржитися до начальників обласних відділень на бездіяльність працівників районого РЕМу.

0  
83. Андрій   (07.11.2013 23:44)
Підкажіть будьласка, де можна зробити прописку, якщо у тебе немає житла????(я один, у мене батьків немає закінчив школу-інтернат)До кого мені звернутись за допомогою???Підкажіть будьласка..!!!!
Ответ: В безплатному варіанті це тільки у родичів або у знайомих. Власник прописує Вас на основі договору оренди жилої площі. При цьому проживати можете в іншому місці. А платних варіантів безліч. В цьому Вам радий буде допомогти кожен.

0  
82. Наталя   (06.11.2013 22:39)
Чи зараховується період роботи оператором прецизійної фотолітографії з 01.03.1980 р. по 28.02.1987 р. до пільгового стажу для призначення пенсії за списком №2. Управління пенсійного фонду відмовило в призначенні пенсії на пільгових умовах, т.я. дана посада не була передбачена Списками, які були чинні в період роботи. Дякую за відповідь.
Ответ: Доброго дня!
Відповідно до пунктів «а», «б» статті 13 Закону України «Про пенсійне забезпечення» право на пенсію за віком на пільгових умовах мають працівники, зайняті повний робочий день на роботах з шкідливими і важкими умовами праці, - за Списками №1, №2 виробництв, робіт, професій, посад і показників, затверджуваним Кабінетом Міністрів України, і за результатами атестації робочих місць.
Під час визначення права на пенсію за віком на пільгових умовах застосовують Списки, чинні на період роботи особи, тобто:
1) якщо пільгова робота до 31.12.1991 р. застосовуються Списки №1,2 затверджені постановою Ради Міністрів СССР від 22.08.1956 р. №1173;
2) якщо пільгова робота продовжується після 01.01.1992 р. (або тільки почалась після цієї дати) але не більше як до 11.03.1994 р. застосовуються Списки №1,2 затверджені постановою Кабінету Міністрів СССР від 26.01.1991 р. №10;
3) якщо пільгова робота продовжується після 11.03.1994 р. (або тільки почалась після цієї дати) але не більше як до 16.01.2003 р. застосовуються Списки №1,2 затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 11.03.1994 р. №162;
4) якщо пільгова робота продовжується після 16.01.2003 р. (або тільки почалась після цієї дати) застосовуються Списки №1,2 затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 16.01.2003 р. №36.
При цьому до пільгового стажу зараховують весь період роботи на відповідних посадах або за професіями незалежно від дати внесення цієї посади чи професії у Списки.

0  
81. Альона   (18.10.2013 14:49)
Доброго дня, я чорнобилець 4категорії. Чи маю я право на призначення та виплату щомісячної грошової допомоги у звязку з обмеженням споживання продуктів харчування місцевого виробництва?..
1)Якщо так, то які документи потрібно здавати та куди звертатись.
2) Чи можливо получити компенсацію за попередні роки?
І ще таке питання... Чи маємо мі право на субсидію , якщо в нас є борг по кварплаті? Я ніде не працюю, проживаю з мамою, дитиною 4 роки, чоловіком( не прописаний в цій квіртирі). Мама стояла до сьогоднішнього числа в МЦЗ.Я вже рік як не стою в МЦЗ. В чоловіковій квартирі, разом з ним проживає 7 чоловік. Чоловік чистими получає 1700, хоча нараховують (гіркий сміх))) в середньому 3000грн.
Чи можна нам отримати якусь фінансову допомогу?
Дякую вам за відповідь.
Ответ: Виплата щомісячної грошової допомоги у звязку з обмеженням споживання продуктів харчування місцевого виробництва для чорнобильців 4 категорії законодавством не передбачена.
Субсидію можна одержати і при наявності боргу, але для цього необхідно скласти договір про його погашення. Зверніться в управління праці та соціального захисту населення за місцем реєстрації.Також туди можна звернутися за роз'ясненням стосовно оформлення допомоги як малозабезпечена сім'я.

0  
80. Оксана [Komenko]   (05.10.2013 21:22)
Здраствуйте! Мать-одиночка, сыну 7 лет. Сейча безработная, но перебываю на учете в центре зайнятости, могу ли я получать помощь как малообеспеченная семья?
Ответ: Добрий день!
Так, Ви маєте право на отримання допомоги як малозабезпечена сім'я за умови:
1. В установленому порядку визнані безробітною та за інформацією центрів зайнятості не порушують законодавство про зайнятість щодо сприяння своєму працевлаштуванню.
2. Якщо у Вас існує різниця між прожитковим мінімумом для сім'ї та її середньомісячним сукупним доходом, який обчислюється за методикою, встановленою центральним органом виконавчої влади.

0  
79. Vasisliy   (16.09.2013 10:54)
Чи проводяться земельні торги земельна ділянка під свердговиною 50 м. кв за межами села для водопостачання ТОВ населенню ДЯКУЮ
Ответ: Згідно Земельного кодексу України ст.134 Обов'язковість продажу земельних ділянок державної або комунальної власності на конкурентних засадах.
Земельні ділянки державної або комунальної власності, призначені для продажу суб'єктам підприємницької діяльності, підлягають продажу на конкурентних засадах (земельні торги), крім викупу земельних ділянок, на яких розташовані об'єкти нерухомого майна, що є власністю покупців цих ділянок, в яких відсутні акції (частки, паї), що належать державі.

0  
78. Галина   (11.09.2013 12:32)
Доброго дня, ми придбали квартиру згідно договору-купівлі продажу, але попередні власники не виписались, хоча згідно договору мали це зробити до серпня 2011р., на що нам посилатись коли ми будемо писати позов, на яке саме законодавство.
Ответ: Власник має право вимагати усунення будь-яких перешкод у користуванні своїм житловим приміщенням (об'єктом права власності). Власник має право вимагати від відповідного підрозділу Державного департаменту у справах громадянства, імміграції та реєстрації фізичних осіб у складі МВС скасувати реєстрацію місця проживання особи, що зареєстрована в Вашому домі, якщо така особа не має законних підстав для проживання у житловому будинку.
Також, відповідно до ст.391 Цивільного кодексу України, власник майна має право вимагати усунення перешкод у здійсненні ним права користування та розпоряджання своїм майном. А частина 2 статті 825 Цивільного кодексу України встановлює передумови розірвання договору найму житла: договір найму житла може бути розірваний за рішенням суду на вимогу наймодавця у разі: 1) невнесення наймачем плати за житло за 6 місяців, якщо договором не встановлений більш тривалий строк, а при короткостроковому наймі – понад два рази; 2) руйнування або псування житла наймачем або іншими особами, за дії яких він відповідає.
Також можливе примусове виселення на підставі ст. 116 Житлового кодексу Української РСР: Виселення без надання громадянам іншого житлового приміщення
якщо наймач, члени його сім‘ ї або інші особи, які проживають разом з ним, систематично руйнують або псують жиле приміщення, або використовують його не за призначенням, або систематичним порушенням правил співжиття роблять неможливим для інших мешкання з ними в одній квартирі або в одному будинку, а заходи запобігання і суспільного впливу виявилися безрезультатними, виселення винних на вимогу наймодавця або інших зацікавлених осіб здійснюється без надання іншого житлового приміщення.

0  
77. Василь   (09.09.2013 12:59)
Скажіть, будь-ласка, чи потрібен ЖЕКу дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки при експлуатації свердловини прісної води? ЖЕК постачає будинки водою із свердловини за допомогою глибинного насоса та башні-накопичувача в смт вже понад 40 років, а тепер інспектор Держгірпромнаглядку наклав штраф за те, що начальник "Допустив експлуатацію свердловини прісної підземної води без дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки" - п.6 "Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та експлуатацію машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки" затвердженого та введеного в дію Постановою КМУ №1107 від 26.10.2011року. Чи можна оскаржити такий протокол?
Ответ: Згідно Наказу Держпромгірнагляду МНС України
від 24.03.2006 № 51 Методичні рекомендації зі здійснення державного нагляду за охороною надр при розробці родовищ прісних підземних вод:
Під час проведення обстежень необхідно перевіряти наявність:
Статуту підприємства.
Свідоцтва про державну реєстрацію підприємства.
Довідки про внесення до єдиного державного реєстру підприємств.
Геологічних матеріалів із протоколом затвердження запасів прісних підземних вод у ДКЗ України. Вимога ст.45, 56 п.1 Кодексу України про надра.
Спеціального дозволу на користування надрами. Вимога ст.16 Кодексу України про надра.
Ліцензії на вид господарської діяльності – пошук, розвідка родовищ корисних копалин і на видобування корисних копалин із родовищ, що мають загальнодержавне значення. (вимога ст.9 п.1 і п.5 Закону про ліцензування окремих видів господарської діяльності), або договір з геологічною організацією на гідрогеологічне забезпечення робіт з видобутку підземних вод. Ліцензії на централізоване водопостачання.
Правил технічної експлуатації родовища. Вимога ст.51 Кодексу України про надра.
Дозволу на спеціальне водокористування. Вимога ст.48 Водного кодексу України.
Проекту зон санітарної охорони родовища. Вимога ст.93 Водного кодексу України.
Паспорту надкаптажної споруди. Вимога п.2.6 Правил технічної експлуатації систем водопостачання і каналізації населених пунктів України.
Акта передачі родовища для промислового освоєння. Вимога ст.40 Кодексу України про надра.
Дозволу на роботи підвищеної небезпеки.
Результатів гідрогеологічного забезпечення робіт з:
виконання програми режимних спостережень за обсягами і термінами з веденням відповідних журналів, перевірка сталості дебетів, напорів, рівнів, температури, складу і властивостей води, даних аналізу річних і багаторічних спостережень за розробкою родовища;
ведення журналу обліку видобутку води (ПІД-11, ПІД-12);
стану обліку і руху запасів по Ф-7 гр.;
наявності і виконання заходів щодо проекту зон санітарної охорони;
контролю технічного стану надкаптажних споруд, свердловин, їх оголовків, трубопроводів, накопичувальних резервуарів та інших гідротехнічних споруд (наявність технічних паспортів на трубопроводи, засувки тощо; наявність графіків поточного і капітальних ремонтів надкаптажних споруд; ведення журналів експлуатації водозабірних споруд; стан огорожі першої зони санітарної охорони і стан території першої і другої зон санітарної охорони; дотримання вимог правил електричної безпеки під час роботи електричного насосного устаткування);
забезпеченості надкаптажних споруд контрольно-вимірювальними приладами відповідно до проекту, їх тарування, наявність паспортів технічної експлуатації приладів обліку. Детальніше можна ознайомитися на сайті Держгірпромнагляду України.

0  
76. Олег   (02.09.2013 09:34)
Доброго дня, підкажіть,
Хочемо відкрити магазин господарських товарів у власній квартирі в селищі міського типу (перший поверх, є окремий вхід з двору). Чи обов'язково виводити квартиру з житлового фонду? Які дозволи потрібні ?
Ответ: Для того щоб відкрити магазин в квартирі потрібно обов'язково перевести житлове приміщення(квартиру) в нежитловий фонд.
Приміщення повинно відповідати ряду вимог:
це має бути перший поверх, цокольне, підвальне або напівпідвальне приміщення;
допускається використання другого поверху за умови, що перший поверх - це нежитловий фонд;
потрібно отримати згоду сусідів і ЖЕКу;
повинна бути можливість облаштування окремого входу;
будівля не повинна бути пам'ятником архітектури.
Законодавством України перевід житлового фонду в нежитловий чітко не визначений. Тому він регулюється в кожному регіоні локальними нормативно-правовими актами.
Далі потрібно зібрати такий пакет документів:
нотаріально завірені копії правовстановлюючих документів (свідоцтво про право власності, договір купівлі-продажу і т. п.);
довідку з БТІ про відсоток зносу житлового будинку;
довідку з ЖЕКу про те, що в даному житловому приміщенні ніхто не зареєстрований і не проживає;
висновок проектного інституту про техстан житлового будинку (при необхідності).
Коли всі документи зібрані, то можна сміливо відправлятися в районну держадміністрацію і писати заяву про переведення житлового приміщення в нежитлове. Розглянувши заяву, райдержадміністрація доручає міжвідомчій комісії вивчити надані документи, провести відстеження стану приміщення в питанні придатності або не придатності даного приміщення для проживання. За результатами обстеження, комісія складає акт і передає його назад до райдержадміністрації для подальшого вирішення питання. Якщо прийнято позитивне рішення, то райдержадміністрація видає розпорядження про визнання житлового приміщення не придатним для проживання, копія якого разом з актом відстежується міжвідомчою комісією і видається власнику приміщення. Наступний крок - це звернення з заявою в міську адміністрацію. До заяви необхідно додати практично такий же пакет документів, як і при зверненні в райадміністрацію, додавши розпорядження району та акт міжвідомчої комісії.
Після ухвалення рішення про переведення приміщення в нежитловий фонд міським управлінням житлового господарства можна буде оформлювати свідоцтво про право власності на нежиле приміщення.

0  
75. Коля Куль [kalian22]   (26.08.2013 17:27)
Чи можливо прописати дитину при військовій частині, коли батько, який там прописаний вже знаходиться на пенсії ?
Ответ: У зв’язку з внесеними змінами до Закону України „Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання в Україні” та набрання чинності з 04.01.2013 року наказу МВС України від 22.11.2012 № 1077 "Про затвердження Порядку реєстрації місця проживання та місця перебування фізичних осіб в Україні та зразків необхідних для цього документів" дещо змінено порядок реєстрації та зняття з реєстрації місця проживання неповнолітніх дітей.
Змінено вік подання заяви: реєстрація місця проживання дітей віком до 14 років (раніше було до 15) здійснюється за місцем проживання батьків відповідно до поданої заяви одного з них.
При проживанні батьків за різними адресами надається письмова згода другого з батьків та довідка за місцем його проживання про те, що дитина не зареєстрована разом з ним.
Актуальне питання: на вселення до батьків їх неповнолітніх дітей, відповідно до положень Житлового кодексу України, згода власника будинку (квартири) не потрібна.
У разі реєстрації місця проживання батьків за однією адресою при знятті з реєстрації одного з батьків разом з дитиною до 14 років, другий з батьків надає письмову згоду на зняття дитини з реєстрації місця проживання.
Також, відповідно до внесених змін у законодавство, реєстрація та зняття з реєстрації місця проживання дитини за заявою законного представника здійснюється за згодою інших законних представників.
Діти віком від 14 років подають заяви особисто.
Зняття з реєстрації місця проживання дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, осіб, стосовно яких встановлено опіку чи піклування, здійснюється за погодженням з органами опіки і піклування.


Ім`я *:
Email *:
WWW:
Код *:
Пошук на сайті
120x90
Друзі сайта
Хороший дополнительный заработок без вложений. Неймовірно
Статистика
Друзі сайту
...
Відвідувачі онлайн
Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Цікаві статті
[12.03.2017]
Обмін пошкоджених купюр іноземної валюти. (0)
[31.01.2017]
Пенсія для учасників бойових дій. (0)
[18.10.2016]
Земля для кожного українця. (0)
[17.03.2015]
Нові правила отримання субсидії 2016. (0)
[28.02.2015]
Документи, які дійсні перетину кордону з дітьми. (0)
[10.01.2015]
Порядок отримання фізособами та юрособами інформації з Держреєстру прав на нерухомість. (0)
[21.12.2014]
Шокуючі іновації від Міністерства фінансів для економії державних коштів. (0)
[21.11.2014]
Пенсії та інші соцвиплати переселенцям з Донбасу. (0)
[08.11.2014]
Затверджено Умови прийому на навчання до вузів у 2015 році. (0)
[23.09.2014]
Гарантовані державою пільги учасникам АТО а також членам їх сімей. (2)