Запитай юриста

Головна » FAQ Додати питання ]

Згідно Податкового кодексу України за ст.109 гл11:

 109.1. Податковими правопорушеннями є протиправні діяння (дія 
чи бездіяльність) платників податків,  податкових агентів,  та/або 
їх посадових осіб, а також посадових осіб контролюючих органів, що 
призвели  до  невиконання   або   неналежного   виконання   вимог, 
установлених  цим  Кодексом  та іншим законодавством,  контроль за 
дотриманням якого покладено на контролюючі органи. 

     109.2. Вчинення платниками податків, їх посадовими особами та 
посадовими  особами контролюючих органів порушень законів з питань 
оподаткування    та    порушень    вимог,    встановлених    іншим 
законодавством,   контроль   за  дотриманням  якого  покладено  на 
контролюючі органи,  тягне за собою відповідальність,  передбачену 
цим Кодексом та іншими законами України. 

     Стаття 110. Особи, які притягаються до відповідальності 
                 за вчинення правопорушень 

     110.1. Платники податків, податкові агенти та/або їх посадові 
особи несуть відповідальність у разі вчинення порушень, визначених 
законами з питань оподаткування та іншим законодавством,  контроль 
за дотриманням якого покладено на контролюючі органи. 

     Стаття 111. Види відповідальності за порушення законів з 
                 питань оподаткування та іншого законодавства, 
                 контроль за дотриманням якого покладено 
                 на контролюючі органи 

     111.1. За порушення законів з питань оподаткування та  іншого 
законодавства,   контроль   за   дотриманням  якого  покладено  на 
контролюючі   органи,   застосовуються   такі    види    юридичної 
відповідальності: 

     111.1.1. фінансова; 

     111.1.2. адміністративна; 

     111.1.3. кримінальна. 

     111.2. Фінансова  відповідальність  за  порушення  законів  з 
питань оподаткування та  іншого  законодавства  встановлюється  та 
застосовується згідно з цим Кодексом та іншими законами. Фінансова 
відповідальність застосовується у  вигляді  штрафних  (фінансових) 
санкцій (штрафів) та/або пені. 

     Стаття 112. Загальні умови притягнення до фінансової 
                 відповідальності 

     112.1. Притягнення до фінансової  відповідальності  платників 
податків  за  порушення  законів  з  питань оподаткування,  іншого 
законодавства,  контроль  за  дотриманням   якого   покладено   на 
контролюючі  органи,  не  звільняє  їх посадових осіб за наявності 
відповідних  підстав  від  притягнення  до  адміністративної   або 
кримінальної відповідальності. 

     Стаття 113. Штрафні (фінансові) санкції (штрафи) 

     113.1. Строки застосування,  сплата,  стягнення та оскарження 
сум  штрафних  (фінансових)  санкцій  (штрафів)   здійснюються   у 
порядку,   визначеному  цим  Кодексом  для  сплати,  стягнення  та 
оскарження сум грошових зобов'язань.  Суми  штрафних  (фінансових) 
санкцій  (штрафів)  зараховуються  до бюджетів,  до яких згідно із 
законом зараховуються відповідні податки та збори. 

     113.2. Застосування штрафних (фінансових) санкцій  (штрафів), 
передбачених  цією  главою,  не  звільняє  платників  податків від 
обов'язку сплатити до бюджету належні  суми  податків  та  зборів, 
контроль  за  справлянням яких покладено на контролюючі органи,  а 
також від застосування до  них  інших  заходів,  передбачених  цим 
Кодексом. 

     113.3. Штрафні (фінансові) санкції (штрафи) за порушення норм 
законів з питань оподаткування або іншого законодавства,  контроль 
за  дотриманням  якого  покладено  на  органи державної податкової 
служби,  застосовуються у порядку та у розмірах,  встановлених цим 
Кодексом та іншими законами України. 

     Застосування за порушення норм законів з питань оподаткування 
або іншого законодавства,  контроль за дотриманням якого покладено 
на  органи  державної  податкової  служби,  штрафних  (фінансових) 
санкцій (штрафів), не передбачених цим Кодексом та іншими законами 
України, не дозволяється. 

     Стаття 114. Строки давності для застосування штрафних 
                 (фінансових) санкцій (штрафів) 

     114.1. Граничні  строки  застосування  штрафних  (фінансових) 
санкцій  (штрафів)  до  платників  податків  відповідають  строкам 
давності  для  нарахування  податкових   зобов'язань,   визначеним 
статтею 102 цього Кодексу. 

     Стаття 115. Застосування штрафних (фінансових) санкцій 
                 (штрафів) у разі вчинення кількох порушень 

     115.1. У разі вчинення платником  податків  двох  або  більше 
порушень  законів  з питань оподаткування та іншого законодавства, 
контроль за дотриманням якого  покладено  на  контролюючі  органи, 
штрафні  (фінансові)  санкції  (штрафи)  застосовуються  за  кожне 
вчинене разове та триваюче порушення окремо. 

     Стаття 116. Рішення про застосування штрафних (фінансових) 
                 санкцій (штрафів) 

     116.1. У разі застосування контролюючими органами до платника 
податків штрафних  (фінансових)  санкцій  (штрафів)  за  порушення 
законів  з питань оподаткування та іншого законодавства,  контроль 
за дотриманням  якого  покладено  на  контролюючі  органи,  такому 
платнику податків      надсилаються     (вручаються)     податкові 
повідомлення - рішення. 

     116.2. За одне податкове  правопорушення  контролюючий  орган 
може  застосувати  тільки  один  вид штрафної (фінансової) санкції 
(штрафу), передбаченої цим Кодексом та іншими законами України. 
 Далі в  гл.11 можна почитати інформацію про конкретні порушення і відповідальність за ці дії.

Стаття 121. КпАП Порушення водієм правил керування транспортним засобом, правил користування ременями безпеки або мотошоломами 
Керування водієм транспортним засобом, що має несправності системи гальмового або рульового керування, тягово-зчіпного пристрою, зовнішніх світлових приладів (темної пори доби) чи інші технічні несправності, з якими відповідно до встановлених правил експлуатація його забороняється, або переобладнаний з порушенням відповідних правил, норм і стандартів,....
 

ДСТУ 3649-97. Засоби транспортні дорожні. п. 11.2 "Не допускається наявність тріщин на вітровому склі в зоні роботи склоочисників транспортного засобу довжиною більше 50 мм (5см)".

Але це ГОСТ, а не адмінкодексу. За порушення ДСТУ відповідальність не передбачена. На ці тріщини раніше звертали увагу тільки при проходженні ТО. Як буде далі, особливо якщо узаконять ТО на дорозі, сказати складно.

Зверну  увагу, що відповідь на Ваше питання знаходиться у статті "Затверджено порядок розміщення тимчасових споруд для здійснення підприємницької діяльності  за 7 грудня 2011 року на головній сторінці.
Добавил: Ігор

Розділ " ІНформація для тебе", Категорія" Соціальні питання" , стаття за 07. 09. 2011р.
Добавил: Наталія

Головною умовою призначення субсидій є наявність різниці між розміром оплати за житлово-комунальні послуги (в межах норм володіння і користування загальною площею житла та нормативів користування комунальними послугами)і обсягом обов'язкового відсотка платежу від загального доходу сім'ї, який встановлюється (і змінюється) Кабінетом Міністрів України і становить 15% і 10%., при відсутності заборгованості по оплаті комунальних платежів. Субсидія надається на оплату користування житлом або його утримання та на оплату комунальних послуг (водо-, тепло-, газопостачання, водовідведення, електроенергію, вивезення побутового сміття та рідких нечистот).

Для отримання субсидій працездатні члени родини повинні працювати, навчатися або бути зареєстрованими як безробітні і бути в стані документально підтвердити свій статус (догляд за інвалідом 1 групи, або престарілим старше 80-ти років, декретну відпустку, відпустка по догляду за дитиною до 3-х років). У виняткових випадках за рішенням конфліктних комісійрайвиконкомів право отримання субсидій може бути надано родині, де члени сім'ї не працюють, а також може бути призначена субсидія на загальну площу житла.
Субсидія призначається власнику (співвласнику) житла, наймачу державного та громадського фонду, членові житлово-будівельного (житлового) кооперативу,власнику (співвласнику) житлового приміщення, на якого відкрито особовий рахунок за місцем реєстрації.

За рішенням комісій при виконкомах районних у місті рад, субсидії можуть не призначатися:

на збільшену понад норму загальну площу житла;

   у разі повторного подання довідок про відсутність доходів у окремих працездатних громадян, зареєстрованих у житловому приміщенні, або якщо розмір доходів залишається меншим від неоподаткованого мінімуму доходів громадян;

   якщо серед зареєстрованих на житловій площі є працездатні особи, які не працювали, не навчалися, не перебували на обліку у службі зайнятості як такі, що шукають роботу, протягом 3-х місяців, що передують місяцю звернення за призначенням субсидії;

   якщо уповноважений власник житла, на якого відкрито особовий рахунок, або будь-яка особа, що зареєстрована разом з ним:

   здає за договором у найм або в оренду житлове приміщення;

   має у своєму володінні чи володінні дружини (чоловіка, неповнолітніх дітей) у сукупності більше ніж одне житлове приміщення, загальна площа яких у сумі перевищує встановлені норми володіння чи користування загальною площею житла;

  має у своєму володінні чи володінні дружини (чоловіка, неповнолітніх дітей) два або більше транспортних засобів, що підлягають державній реєстрації та обліку в Державтоінспекції (не враховуються транспортні засоби, одержані чи придбані на пільгових умовах через органи праці та соціального захисту населення, а також транспортні засоби вітчизняного виробництва, які перебувають в експлуатації більш як 10 років з дати випуску, та інші транспортні засоби, що перебувають в експлуатації протягом більш як 15 років з дати випуску);

   у випадках придбання житлового приміщення менш ніж за рік до місяця звернення за субсидією;

індивідуальним забудовникам, будинки яких не прийняті в експлуатацію, але вони сплачують вартість житлово-комунальних послуг або використовують тверде паливо для опалення будинку та скраплений газ для приготування їжі;

   у разі звернення особи, яка зареєстрована в житловому приміщенні, сплачує за житлово-комунальні послуги, але не є уповноваженим власником (співвласником) житла;

   якщо будь-хто із зареєстрованих у житловому приміщенні протягом 12 місяців перед зверненням за призначенням субсидії здійснив купівлю земельної ділянки, квартири, автомобіля, транспортного засобу, будівельних матеріалів, тощо або оплатив послуги з навчання, будівництва, ремонту квартири або автомобіля тощо, крім житлово-комунальних послуг у межах норм споживання та медичних послуг, пов'язаних із забезпеченням життєдіяльності, на суму, яка на час звернення перевищує 10-кратну величину прожиткового мінімуму для зазначених осіб.

Рішення про призначення (не призначення) субсидії, як виняток, приймається на підставі акта обстеження матеріально –побутових умов сім’ї, а одиноким непрацездатним громадянам, які обслуговуються територіальним центром на підставі клопотання територіального центру.

У суму субсидування не входить оплата за телефон, радіо, ліфт, ТВ-антену.
Якщо у житловому приміщенні зареєстровані і проживають тільки непрацюючі, пенсіонери та інші непрацездатні громадяни, джерелом існування яких є лише доходи від особистого підсобного господарства, пенсія та інші соціальні виплати, або якщо у складі зареєстрованих є неповнолітні діти, інваліди 1 та 2 групи, і середньомісячний сукупний дохід на одного зареєстрованого в житловому приміщенні не перевищує  встановленого законом прожиткового мінімуму,  (з 01.01.2012 – 1017 грн.,з 01.04.2012 – 1037 грн., з 01.07.2012 – 1044 грн.; з 01.10.2012 – 1060 грн.;з 01.12.2012 – 1095 грн. ) в розрахунку на одну особу на місяць. розмір плати за житлово-комунальні послуги, в межах норм володіння загальною площею житла та нормативу використання послуг водою, опаленням, газопостачанням, водовідведенням, електроенергією, за умови призначення житлової субсидії , складе 10% середньомісячного доходу вище перелічених сімей. Всі інші категорії громадян оплачують 15% від середньомісячного сукупного доходу сім'ї. При цьому норма користування загальною площею житла та нормативи користування комунальними послугами встановлюється, виходячи з 21 кв.м. на кожного прописаного у квартирі (будинку) та додатково 10,5 кв.м. на сім'ю, а для громадян, які проживають в однокімнатній квартирі, - на загальну площу, незалежно від площі квартири.
Для призначення житлової субсидії громадянам необхідно надати наступні документи:

паспорт (пред'явити);
заяву, встановленою формою (заповнюється у відділі субсидій);
довідка з ЖЕУ про склад сім'ї та розмір платежів за житлово-комунальні послуги;
довідки про доходи кожного із зареєстрованих;
декларація про доходи та майновий стан усіх членів сім'ї (заповнюється у відділі субсидій);
документи про право власності на житло (пред'явити);
розрахункові книжки, квитанції або аналогічні документи про фактичну оплату житлово-комунальних послуг за попередній період.
При наявності боргів по платежах за житлово-комунальні послуги субсидія призначається за умови укладення договорів про погашення заборгованостей з підприємствами, що надають житлово-комунальні послуги.

З урахуванням особливостей кожної сім'ї можливе надання додаткових відомостей (для підтвердження майнового стану, про укладення договорів на погашення заборгованостей і тд.).         23 липня 2011 року Урядом країни прийняте рішення, яким було надано право громадянам, які мають нереструктуризовану заборгованість з оплати житлово-комунальних послуг, що утворилася до 1 грудня 2006 року, отримувати субсидії.
Після подачі заяви громадяни можуть протягом місяця донести необхідні документи. Рішення про призначення (відмову) субсидій приймаються протягом десяти днів після надання всіх необхідних документів.
Субсидія призначається починаючи з місяця надходження заяви. Субсидія для компенсації витрат на оплату житлово-комунальних послуг призначається на шість місяців. У разі, якщо за опалення громадяни сплачують протягом опалювального періоду, субсидія призначається на цей період. Якщо у житловому приміщенні зареєстровані і проживають тільки пенсіонери, які не працюють, та інші непрацездатні громадяни, джерелом існування яких є лише доходи від особистого сільського господарства, пенсія та інші соціальні виплати, субсидія за їх бажанням призначається на дванадцять місяців.
Перерахунок діючих субсидій провадиться без звернень громадян з місяця, в якому відбулася зміна тарифів;


Згідно Земельного кодексу України, кожен громадянин має право отримати безоплатно 6 ділянок:
ділянку для будівництва і обслуговування жилого будинку, господарських будівель і споруд (у селах - не більше 0,25 гектара, в селищах - не більше 0,15 гектара, в містах - не більше 0,10 гектара);
ділянку для ведення особистого селянського господарства (до 2 га);
ділянку для ведення фермерського господарства (в розмірі земельної частки (паю) визначеної для членів сільськогосподарських підприємств, розташованих на території сільської, селищної, міської ради, де знаходиться фермерське господарство);
ділянку для ведення садівництва (до 0,12 га);
ділянку для індивідуального дачного будівництва (до 0,10 га);
ділянку для будівництва індивідуальних гаражів (не більше 0,01 га).

Слід мати на увазі, що Кодекс визначає максимальні норми безоплатної приватизації, тобто площа ділянки, приватизованої громадянином, може бути дещо менше, ніж площа, визначена Кодексом.

Право на безоплатну приватизацію може бути використано громадянином лише один раз по кожному з шести зазначених вище видів використання ділянок. При цьому площа ділянки, яку приватизував громадянин, не має значення: якщо громадянин отримав 8 соток для будівництва житла у місті, він не має права вимагати від місцевої ради передати йому ще 2 сотки безкоштовно. Закон знає лише одне виключення: громадяни України, які реалізували своє право на безоплатну приватизацію земельної ділянки для ведення особистого підсобного господарства в розмірі менше 2,0 гектара, мають право на збільшення земельної ділянки в межах норм, установлених ст.121 Земельного кодексу України для ведення особистого селянського господарства.

У випадку приватизації ділянки одним з подружжя, наприклад, чоловіком, жінка не втрачає права на безоплатну приватизацію, але приватизовані ними ділянки вважатимуться їх спільною власністю.

Зазначені вище 6 випадків безоплатної приватизації землі стосуються ситуації, коли громадянин використовує ділянку для задоволення своїх власних побутових потреб. Якщо ж йдеться про здійснення господарської діяльності, то Земельний кодекс дозволяє також і безоплатну приватизацію земельних ділянок лісогосподарського призначення площею до 5 га у складі фермерських, селянських та інших господарств. Тобто громадяни не мають права безоплатно приватизувати землі лісогосподарського призначення для будівництва індивідуального житла або дачі.

Для сінокосіння, городництва та випасання худоби земельні ділянки громадянам у власність не передаються; у таких випадках застосовується лише оренда.
Добавил: Галина

Добавил: Ірина

ДЕРЖАВНI БУДIВЕЛЬНI НОРМИ УКРАЇНИ Житлові будинки для індивідуальних забудовників України ДБН 79-92 таблиця №3 сказано: 3. Гноєсховище, майданчик для вигулу, компостна яма, надвірна убиральня та сміттєзбірник мають  знаходитись  біля  господарських будівель для утримання худоби з обов'язковим розміщенням нижче за рельєфом по відношенню до питного колодязя. Відстань до колодязів повинна бути 50 м, до житлових будинків 12 м. Власне в цьому документі сказано яка відстань повинна бути між будівлями і іншими прибудовами на ділянці та сусідніх ділянках.
А за Державними санітарними нормами та правилами утримання територій населених місць сказано:   2.21. Рідкі відходи (фекалії,  сеча, помиї), що утворюються у 
житлових   та  громадських  будівлях  і  спорудах  за  відсутності 
централізованого водопостачання  та  водовідведення,  допускається 
зберігати  у вигрібних ямах (вигребах).  У разі наявності дворових 
вбиралень вигрібна яма може бути спільною.
     Вигріб повинен бути водонепроникним та мати щільно прилягаючу 
кришку.  Об'єм  вигребу  розраховується  виходячи  з   чисельності 
населення, що ним користується.
     Вигреби необхідно очищати у міру їх  заповнення.  Перевезення 
рідких відходів з вигребів та розміщення їх на території приватних 
володінь,  а  також  використання  їх  як  добрива  в   сільському 
господарстві забороняється. 

     2.22. Вигреби   повинні  бути  віддалені  від  меж  земельних 
ділянок навчальних  та  лікувально-профілактичних  закладів,  стін 
житлових  та  громадських будівель і споруд,  майданчиків для ігор 
дітей та відпочинку населення на відстань не менше 20 м.
     Місце розміщення  вигребу  на присадибній ділянці та відстань 
від нього до власного житлового  будинку  визначає  власник  цього 
будинку з додержанням правил добросусідства.
     Спірні питання щодо місць розміщення  вигребів  на  території 
присадибної  ділянки  розглядаються  у порядку вирішення земельних 
спорів згідно з законодавством.
     В умовах   нецентралізованого   водопостачання   вигреби   на 
території  присадибної  ділянки   повинні   бути   віддалені   від 
індивідуальних колодязів  і  каптажів  джерел на відстань не менше 
20 м,  при цьому відстань від вигребів до громадських колодязів  і 
каптажів  джерел  повинна  бути  не  менше  50  м.  При цьому слід 
враховувати напрямок схилу ділянки. 
Добавил: Коломієць Сергій

В Наказі  "Про затвердження Методики обчислення сукупного доходу сім'ї для всіх видів соціальної допомоги " від 15.11.2001 сказано, що при  зверненні  за призначенням декількох видів допомоги,  розмір яких визначається з урахуванням сукупного доходу,  до сукупного доходу  сім'ї  входять розміри  призначених  на дату звернення зазначених видів допомоги, крім допомоги, для призначення якої обчислюється сукупний дохід( пп 5.3 пункту 5). Тому, так, пенсія по втраті годувальника впливає на сукупний дохід при оформленні допомоги для малозабезпечених.
Добавил: Тарас

Люди, незалежно від того пенсіонер це, чи студент, першим ділом повинні працювати на підприємстві. Тому що, трудовий колектив це соціальна організація підприємства яка являє собою організаційно оформлену спільність людей, що об'єдналися для виробництва певної продукції за допомогою матеріальних засобів і предметів праці. А так, як пенсіонер вже не працює, то він автоматично вибуває з трудового колективу підприємства.
Добавил: Микола

Пошук на сайті
120x90
Друзі сайта
Хороший дополнительный заработок без вложений. Неймовірно
Статистика
Друзі сайту
...
Відвідувачі онлайн
Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Цікаві статті
[12.03.2017]
Обмін пошкоджених купюр іноземної валюти. (0)
[31.01.2017]
Пенсія для учасників бойових дій. (0)
[18.10.2016]
Земля для кожного українця. (0)
[17.03.2015]
Нові правила отримання субсидії 2016. (0)
[28.02.2015]
Документи, які дійсні перетину кордону з дітьми. (0)
[10.01.2015]
Порядок отримання фізособами та юрособами інформації з Держреєстру прав на нерухомість. (0)
[21.12.2014]
Шокуючі іновації від Міністерства фінансів для економії державних коштів. (0)
[21.11.2014]
Пенсії та інші соцвиплати переселенцям з Донбасу. (0)
[08.11.2014]
Затверджено Умови прийому на навчання до вузів у 2015 році. (0)
[23.09.2014]
Гарантовані державою пільги учасникам АТО а також членам їх сімей. (2)