Головна » 2016 » Жовтень » 18 » Засідання Верховної Ради України 18 жовтня 2016 року.
14:08
Засідання Верховної Ради України 18 жовтня 2016 року.

18 жовтня 2016 року Верховною Радою України в цілому було прийнято такі законопроекти:

 Закон України «Про внесення зміни до статті 3 Закону України "Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб" (щодо доповнення переліку осіб, які мають право на пенсії нарівні з військовослужбовцями строкової служби та членами їх сімей)».

Законодавчим актом передбачено включити до переліку осіб, які стали інвалідами у зв’язку з пораненням, каліцтвом, контузією або внаслідок захворювання, пов’язаного з безпосередньою участю в антитерористичній операції або забезпеченні її проведення, перебуваючи безпосередньо в районах її проведення, членів їх сімей та членів сімей осіб, які загинули (померли) внаслідок поранення, каліцтва, контузії чи інших ушкоджень здоров’я, одержаних під час безпосередньої участі в антитерористичній операції або забезпеченні її проведення, перебуваючи безпосередньо в районах її проведення.
Законом з цією метою доповнено статтю 3 Закону України «Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб».
Проект Закону зареєстровано за №2345а. 

ЗаконУкраїни «Про внесення змін до Закону України «Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб» (щодо призначення пенсії дружинам (чоловікам) загиблих (померлих) військовослужбовців, які зайняті доглядом за дітьми годувальника до 8-го віку та проходять військову службу)».

Законодавчим актом передбачено, що чинне право на пенсію в разі втрати годувальника його дружині або чоловіку незалежно від того, працюють (проходять військову службу) вона (він) чи ні, може бути надане у випадку, якщо вона або він зайняті доглядом за дітьми, братами, сестрами чи онуками померлого годувальника, які не досягли 8-річного віку.
Проект Закону зареєстровано за №3752.

Закон України «Про внесення змін до Закону України "Про військовий обов'язок і військову службу" щодо звільнення з військової служби осіб, які мають на утриманні дітей-інвалідів I чи II групи». 
Законодавчим актом передбачено звільнити з військової служби військовослужбовців (матір чи батька), які мають на утриманні дітей-інвалідів I чи II групи віком до 23 років.
Відповідні зміни внесено до частини восьмої статті 26 Закону України "Про військовий обов'язок і військову службу".  
Законопроект зареєстровано за №1448. 

Закон України "Про внесення змін до статті 11 Закону України "Про військовий обов'язок і військову службу" (щодо проходження студентами вищих медичних, фармацевтичних навчальних закладів військової підготовки за програмою підготовки офіцерів запасу медичної служби в обов'язковому порядку)".

Законодавчим актом передбачено відновлення підготовки офіцерів запасу медичної служби в обов'язковому порядку.
Законом встановлено, що «військову підготовку за програмою підготовки офіцерів запасу медичної служби в обов’язковому порядку проходять громадяни України, які здобувають освітній ступінь вищої освіти у вищих медичних, фармацевтичних навчальних закладах України, придатні до військової служби за станом здоров'я та морально-діловими якостями».
Відповідні зміни внесено до частин другої і третьої статті 11 Закону України "Про військовий обов'язок і військову службу".  
Проект Закону зареєстровано за №2210а.

 Закон України "Про внесення зміни до статті 7 Закону України "Про державну охорону органів державної влади України та посадових осіб".

Законодавчим актом поширено дію Закону України "Про державну охорону органів державної влади України та посадових осіб" на глав іноземних держав, парламентів та урядів, керівників міжнародних організацій та інших посадових осіб міжнародних організацій, в частині здійснення їх державної охорони під час перебування на території України.
Проект Закону зареєстровано за №2289а

Закон України "Про внесення змін про внесення змін до деяких законів України щодо пенсійного забезпечення окремих категорій осіб із числа учасників антитерористичної операції".

Законодавчим актом встановлено, що на призначення дострокової пенсії після досягнення чоловіками - 55 років, жінками - 50 років та за наявності страхового стажу не менше 25 років для чоловіків і не менше 20 років для жінок мають право: «військовослужбовці, особи начальницького і рядового складу органів внутрішніх справ, які брали участь у бойових діях, в антитерористичній операції в районах її проведення, а також ті, які стали інвалідами внаслідок поранення, контузії, каліцтва, отриманих при захисті Батьківщини або при виконанні інших обов'язків військової служби (службових обов'язків), або внаслідок захворювання, пов'язаного з перебуванням на фронті, виконанням інтернаціонального обов'язку чи безпосередньою участю в антитерористичній операції в районах її проведення, дружини (чоловіки), якщо вони не взяли повторний шлюб, і батьки військовослужбовців, осіб начальницького і рядового складу органів внутрішніх справ, які померли (загинули) у період проходження військової служби (виконання службових обов'язків) чи після звільнення із служби, але внаслідок поранення, контузії, каліцтва, отриманих при виконанні обов'язків військової служби (службових обов'язків), захворювання, пов'язаного з перебуванням на фронті, ліквідацією наслідків Чорнобильської катастрофи, виконанням інтернаціонального обов'язку чи безпосередньою участю в антитерористичній операції в районах її проведення, особи, яким надано статус учасника бойових дій відповідно до пункту 20 статті 6, інваліда війни відповідно до пунктів 12 та 13 статті 7 Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту», особи з числа резервістів і військовозобов'язаних, яким надано статус учасника бойових дій відповідно до пункту 19 статті 6, інваліда війни відповідно до пункту 11 статті 7 Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту», дружини (чоловіки), якщо вони не взяли повторний шлюб, і батьки, яким надано статус особи, на яку поширюється чинність Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту», відповідно до абзаців шостого та сьомого пункту 1 статті 10 зазначеного Закону, а також абзацу восьмого пункту 1 статті 10 зазначеного Закону з числа членів сімей резервістів і військовозобов'язаних».
Відповідні зміни внесено до розділу XV «Прикінцеві положення» Закону «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування» та Закону «Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб».
Проект Закону зареєстровано за №3252. 

 

 

Також за основу було прийнято такі законопроекти:

Прийнято за основу проект Закону «Про внесення змін до Закону України "Про військовий обов'язок і військову службу" (щодо посилення гарантії дотримання законодавства України)».

Законопроектом №2985 пропонується поширити на органи місцевого самоврядування, керівників підприємств, установ та організацій, у тому числі навчальних закладів, незалежно від місця їх знаходження в Україні і наявності в їх адміністративно-територіальних одиницях військових комісаріатів, обов’язок на вимогу військових комісаріатів сповіщати призовників і військовозобов’язаних про їх виклик до військових комісаріатів, забезпечувати своєчасне прибуття за цим викликом, у семиденний строк повідомляти районні (міські) військові комісаріати про прийняття на роботу (навчання) та звільнення з роботи (навчання) призовників і військовозобов’язаних.
Відповідні зміни пропонується внести до статті 38 Закону України «Про військовий обов’язок і військову службу». Чинною редакцією цієї статті відповідний обов’язок передбачено для адміністративно-територіальних одиниць, де немає військових комісаріатів.
На доопрацювання направлено проект Постанови «Про внесення зміни до пункту 3 Постанови Верховної Ради України «Про додаткові заходи щодо зміцнення обороноздатності та безпеки держави» №5048.

Прийнято за основу проект Закону «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо посилення відповідальності військовослужбовців та деяких інших осіб».

Законопроектом №5112 пропонується посилити відповідальність військовослужбовців, а також військовозобов’язаних та резервістів під час проходження зборів за порушення правил водіння або експлуатації машин, вчинені у стані алкогольного сп’яніння, вчинення ними військових адміністративних правопорушень, у разі невиконання (неналежного виконання) ними своїх службових обов’язків, порушення військової дисципліни або громадського порядку.
Проектом передбачається удосконалити порядок притягнення зазначених осіб до відповідальності за вчинення військових адміністративних правопорушень.
Відповідні змін пропонується внести до Кодексу України про адміністративні правопорушення, Кримінального кодексу, Дисциплінарного статуту Збройних Сил України, Стройового статуту Збройних Сил України, Статуту гарнізонної та вартової служб, Статуту внутрішньої служби Збройних Сил України та Закону «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту».

Прийнято за основу проект Закону "Про Єдиний державний реєстр військовозобов'язаних".
Законопроектом передбачається визначити основні засади створення та ведення Єдиного державного реєстру, унормувати питання ведення військового обліку військовозобов'язаних, який здійснюватиметься не тільки на паперових облікових картках, а й в електронному вигляді в єдиній централізованій базі даних, яку планується створити з використанням існуючих баз даних Збройних Сил України, Державної прикордонної служби України, Міністерства освіти і науки України та інших органів державної влади.
Функціонування реєстру дозволить створити централізовану базу даних усіх військовозобов'язаних та призовників, зменшити корупційний чинник у військових комісаріатах під час мобілізації та унеможливить ухилення громадян від призову на військову службу.
Законопроект зареєстровано за №2504а-д.

 

Прийнято за основу проект Закону «Про внесення змін до Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" щодо продовження терміну прийняття в експлуатацію об'єктів будівництва, збудованих без дозволу на виконання будівельних робіт».

Законопроектом пропонується внести зміни до пункту 9 розділу V «Перехідні положення» Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності», згідно з якими дія терміну прийняття в експлуатацію об’єктів будівництва, збудованих власниками (користувачами) земельних ділянок, на яких розміщені зазначені об’єкти, без дозволу на виконання будівельних робіт (а саме: індивідуальні (садибні) житлові будинки, садові, дачні будинки, господарські (присадибні) будівлі і споруди, збудовані у період з 5 серпня 1992 року до 12 березня 2011 року; збудовані до 12 березня 2011 року: громадські будинки I і II категорій складності; будівлі і споруди сільськогосподарського призначення I і II категорій складності) продовжується до 31 грудня 2016 року.
Проект Закону зареєстровано за №3696.

Прийнято за основу проект Закону «Про внесення змін до статті 4 Закону України "Про запобігання впливу світової фінансової кризи на розвиток будівельної галузі та житлового будівництва" (щодо реалізації державних житлових програм)».
Законопроектом №4550 пропонується надати особам, на яких поширюється дія пунктів 19 і 20 частини першої статті 6 та абзаців четвертого, шостого і восьмого пункту 1 статті 10 Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту», державну підтримку будівництва доступного житла, яка полягає у фінансуванні державою 50 відсотків вартості будівництва (придбання) доступного житла та/або пільгового іпотечного житлового кредиту.
Проектом також пропонується збільшити з 3 до 10 відсотків річних процентну ставку фінансування за кредитами на будівництво (придбання) доступного житла у разі надання кредитів за рахунок бюджетних коштів фінансовою установою - виконавцем державної цільової програми будівництва (придбання) доступного житла.
 За результатами голосування відхилено проект Закону «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України з удосконалення містобудівної діяльності (щодо планування територій)» №5126. 

Прийнято за основу проект Закону «Про комерційний облік комунальних послуг».

Законопроектом пропонується визначити засади забезпечення комерційного обліку послуг з постачання теплової енергії, постачання гарячої води, централізованого водопостачання та забезпечення відповідною обліковою інформацією споживачів таких послуг, а також визначити строки та умови запровадження комерційного та розподільчого обліку теплової енергії, гарячої та питної води, джерела фінансування робіт із встановлення, обслуговування та заміни вузлів обліку, рівень відповідальності за порушення законодавства у сфері комерційного обліку.
Проектом передбачається обов’язкове обладнання усіх будівель, що приєднані до зовнішніх теплових мереж (крім мереж систем автономного теплопостачання), зовнішніх мереж гарячого водопостачання (крім мереж систем автономного гарячого водопостачання), зовнішніх водопровідних мереж (крім мереж систем автономного водопостачання) будинковими вузлами обліку, відповідно, теплової енергії та води. Проект передбачає, що саме такі вузли обліку будуть використовуватися для комерційного обліку відповідних комунальних послуг.
Проект також передбачає, що обладнання будинковими вузлами обліку існуючих будівель зобов’язаний провести оператор відповідних зовнішніх мереж у термін:
1) нежитлових будівель - до 1 жовтня 2017 року;
2) житлових будівель - до 1 жовтня 2018 року.
Документом в багатоквартирних будинках та інших будівлях, де налічується більше одного споживача, пропонується обов’язкове встановлення індивідуальних (квартирних) приладів обліку (або приладів-розподілювачів теплової енергії), які використовуються для розподілу показів будинкового приладу обліку:
1) у нежитлових будівлях - до 1 жовтня 2017 року;
2) у житлових будівлях - до 1 жовтня 2018 року.
Законопроект пропонується заборонити приєднання до вищезгаданих зовнішніх мереж новозбудованих будівель, які не обладнані приладами обліку згідно з його вимогами.
Проектом пропонується встановити, що розрахунки за надані комунальні послуги (постачання теплової енергії, постачання гарячої і питної води) здійснюються виключно за даними комерційного обліку, а також встановити правила розподілу обсягу спожитої комунальної послуги між споживачами (у випадку багатоквартирних будинків та інших будівель, де налічується більше одного споживача) та визначити гарантії доступу споживачів до облікової інформації, на основі якої формуються рахунки за спожиті послуги.
Проект Закону зареєстровано за №4901. 

 

 

 

Переглядів: 378 | Додав: administrator | Теги: Засідання Верховної Ради України 18 | Рейтинг: 0.0/0
[03.12.2016]
Рахунки за централізоване опалення без приладів обліку тепла. (0)
[03.12.2016]
Алкоголь подорожчав. (0)
[23.11.2016]
Позовна давність при достроковому стягненню боргів. (0)
[08.11.2016]
Використання платіжних систем Webmoney, Яндекс.Деньги, QIWI Wallet, Wallet one / Єдиний гаманець в Україні заборонено. (0)
[05.11.2016]
Батьки дітей інвалідів звільнені від військової служби. (0)
[18.10.2016]
Засідання Верховної Ради України 18 жовтня 2016 року. (0)
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Пошук на сайті
Друзі сайта
Хороший дополнительный заработок без вложений. Неймовірно
Статистика
Друзі сайту
загрузка...
Відвідувачі онлайн
Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Цікаві статті
[18.10.2016]
Земля для кожного українця. (0)
[17.03.2015]
Нові правила отримання субсидії 2016. (0)
[28.02.2015]
Документи, які дійсні перетину кордону з дітьми. (0)
[10.01.2015]
Порядок отримання фізособами та юрособами інформації з Держреєстру прав на нерухомість. (0)
[21.12.2014]
Шокуючі іновації від Міністерства фінансів для економії державних коштів. (0)
[21.11.2014]
Пенсії та інші соцвиплати переселенцям з Донбасу. (0)
[08.11.2014]
Затверджено Умови прийому на навчання до вузів у 2015 році. (0)
[23.09.2014]
Гарантовані державою пільги учасникам АТО а також членам їх сімей. (2)
[04.08.2014]
Державна реєстрація права на нерухоме майно. (0)
[11.07.2014]
Туристичний збір в Україні. (0)